رئیس شورای عالی استان‌ها در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

سران قوا با وحدت مطالبه امام خامنه‌ای را تحقق بخشند/ شوراها تجلی جمهوریت نظام هستند

سروری با بیان اینکه سران قوا باید بر روی اشتراکات تاکیدات بیشتری داشته باشند، گفت: ان‌شاءالله سران قوا یک هم‌افزایی فراگیر را به نمایش بگذارند. 
کد خبر: ۵۸۵۲۴۹
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۵:۰۶ - 26April 2023

سران قوا با وحدت مطالبه امام خامنه‌ای را تحقق بخشند/ شوراها تجلی جمهوریت نظام استپرویز سروری رئیس شورای عالی استان‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، در خصوص سوالی درباره بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در نماز عید فطر و تاکید ایشان بر وحدت قوای سه گانه اظهار داشت: از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی احساس می‌شود که این وحدت در حد انتظار ایشان نبوده است.

سروری گفت: ما انتظارتمان از سران قوا که از نیروهای دلسوز انقلاب هستند این است که انتظار رهبر معظم انقلاب اسلامی را تامین کنند.

رئیس شورای عالی استان‌ها با بیان اینکه سران قوا باید بر روی اشتراکات تاکیدات بیشتری داشته باشند، افزود: ان‌شاالله سران قوا نمایش یک هم‌افزایی فراگیر به نمایش بگذارند. 

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تعهد و ارادتی که سران قوا نسبت به رهبر معظم انقلاب اسلامی دارند و ایشان را فصل الخطاب می‌دانند سال ۱۴۰۲ قطعا سال هم‌افزایی حداکثری سران قوا خواهد بود.

 سروری در پاسخ به سوالی درباره نقش شوراها در اهداف انقلاب اسلامی اظهار داشت: شوراها تجلی جمهویت نظام هستند؛ امروز بار اصلی نظام بر دوش مردم است و تجلی این مردم با رای که می‌دهند در شوراها نشان داده می‌شود. 

رئیس شورای عالی استان‌ها با بیان  اینکه بزرگداشت روز شوراها بزرگداشت جمهوریت نظام است، گفت: احساس ما این است امسال سالی پرفروغ خواهیم داشت و در روز شورا نمایندگان مردم در دیدار با رئیس جمهور دغدغه‌ها را  مطرح خواهند کرد. 

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار