راه اندازی ساختمان جدید نظام مهندسی قم با نام شهید «فخری زاده»

ساختمان جدید نظام مهندسی قم با نام دانشمند شهید «محسن فخری زاده» با حضور استاندار قم به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۵۸۵۲۵۷
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۸ - 25April 2023

راه اندازی ساختمان جدید نظام مهندسی قم با نام شهید فخری زاده

به گزارش دفاع‌پرس از قم، سید محمد تقی شاهچراغی استاندار قم در حاشیه مراسم افتتاح ساختمان اداری جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم که به نام دانشمند شهید محسن فخری زاده، اظهار داشت: امیدواریم با راه اندازی این مجموعه شاهد ارائه خدمات مطلوب‌تر از سوی نظام مهندسی به شهروندان استان قم باشیم.

وی بیان داشت: مجموعه نظام مهندسی ساختمان استان قم باید در دوره جدید فعالیت خود در این مرکز، تلاش و برنامه ریزی کند تا خدمات در زمان کوتاهتری به ارباب رجوعان ارائه شود و احداث این مجموعه در نهایت منجر به افزایش رضایتمندی مردم شود.

استاندار قم با تأکید بر گسترش ارائه خدمات الکترونیک افزود: بنا به گفته مسئولان سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم در این حوزه اقدامات خوبی انجام شده و هم اکنون بخشی از خدمات مهندسی به صورت الکترونیک ارائه می‌گردد که باید توسعه یابد.

وی گفت: مجموعه فرهنگی ورزشی خانه مهندس نیز در قالب زمین‌های مختلف ورزشی با کیفیت و استاندارد مناسبی احداث شده که از نظام مهندسی نیز همین انتظار وجود داشت و این مجموعه ظرفیت خوبی در حوزه ورزش برای استان است.

شاهچراغی تاکید کرد: باید برنامه ریزی لازم صورت پذیرد تا علاوه بر مهندسان، اهالی پردیسان و سایر شهروندان نیز بتوانند از فضای ورزشی این مجموعه استفاده کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار