در گفت‌و‌گو با دفاع‌پرس مطرح شد؛

معاون هماهنگ‌کننده سازمان اطلاعات سپاه: خشم آمریکایی‌ها از توافق ایران و عربستان/ رژیم صهیونیستی در حال فروپاشی است

سردار تولایی با بیان اینکه توافق ایران و عربستان موجب خشم رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکایی‌ها شده است، گفت: رژیم غاصب صهیونیستی از درون در حال فروپاشی است.
کد خبر: ۵۸۵۲۸۸
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۷ - 27April 2023

معاون هماهنگ‌کننده سازمان اطلاعات سپاه: خشم آمریکایی‌ها از توافق ایران و عربستان/ رژیم صهیونیستی در حال فروپاشی استسردار سرتیپ «محمد تولایی» معاون هماهنگ‌کننده سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، درباره توافق ایران و عربستان و تأثیرات آن بر تحولات منطقه اظهار داشت: توافق این دو کشور موجب خشم رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکایی‌ها شده است.

سردار تولایی با بیان اینکه عربستان متوجه افول قدرت آمریکا در منطقه شده است، افزود: عربستانی‌ها به دلیل وابستگی به آمریکا و اروپا نمی‌توانند به‌طور کامل با آن‌ها قطع رابطه کنند، بر این اساس تنوع ارتباطات در روابط خارجی را برای خود تعریف کردند تا همزمان با قطب‌های قدرت در جهان اعم از آمریکا، روسیه و چین ارتباط داشته باشند.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان اطلاعات سپاه ادامه داد: عربستانی‌ها به این نتیجه رسیدند که نمی‌توانند ایران را از معادلات روابط بین‌الملل حذف کنند؛ زیرا ایران یکی از پایه‌های اصلی حفظ و ثبات امنیت در منطقه است.

وی سپس به «پیمان ابراهیم» اشاره و خاطرنشان کرد: ترامپ در زمان ریاست جمهوری خود، این طرح را با کمک دامادش «جرد کوری کوشنر» در منطقه مطرح کرد؛ کشور‌هایی هم عادی‌سازی روابط با رژیم غاصب صهیونیستی را برقرار کردند.

سردار تولایی با بیان اینکه رژیم غاصب صهیونیستی از درون در حال فروپاشی است، گفت: توان مقاومت به قدری افزایش یافته که اعلام خطر‌ها در سرزمین‌های اشغالی روزانه شده و به‌طور متوسط ۵۰ عملیات در هر هفته در سرزمین‌ها‌ی اشغالی اتفاق می‌افتد.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار