معرفی کتاب؛

«خاطرات داود گودرزی»

مجموعه‌ای ده جلدی به نویسندگی «داود گودرزی» با عناوینی همچون «بوی خاطرات تو»، «به وقت پریشانی» و «روزگار غریب» با همت ادبیات و انتشارات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان چاپ و روانه بازار نشر شد.
کد خبر: ۵۸۵۳۲۲
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۰ - 26April 2023

«خاطرات داود گودرزی»به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، مجموعه‌ای ده جلدی به نویسندگی «داود گودرزی» با عناوینی همچون «بوی خاطرات تو»، «به وقت پریشانی»، «غم‌های فراموش شده»، «غروب‌های دلتنگی»، «خاطراتی که جا ماند»، «خزان غم ها»، «ترکش خاطرات»، «یادگاری از گذشته»، «روزهای سخت» و «روزگار غریب» با همت ادبیات و انتشارات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان چاپ و روانه بازار نشر شد.

این کتاب‌ها که در قطع پالتویی به چاپ رسیده، مجموعا شامل 250 صفحه هستند که در آن نویسنده به خاطرات دوران اسارت خود پرداخته است.

 صفحه آرایی این مجموعه بر عهده «دیانا جلالی»  است که توسط انتشارات «معتبر» با شمارگان هزار نسخه تقدیم به علاقه مندان حوزه ادبیات دفاع مقدس شده است.

در بخشی از این اثر آمده است:

ما را به همراه حاج آقا ابوترابی به اردوگاه تکریت پنج بردند. اردوگاه تکریت، اردوگاه خاصی بود. اکثر آنهایی که آنجا بودند از فرماندهان شجاع سپاه، بسیج یا روحانیونی بودند که به وسیله جاسوس‌ها شناسایی شده بودند.

در حال قدم زدن در اردوگاه بودیم که ناگهان، صدای رادیو عراق لحظه‌ای قطع شد و با اعلام ارتحال امام (ره) اردوگاه در بهت و حیرت و غم فرو رفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها