مدیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان خبر داد؛

تشکیل دبیرخانه دائمی یادواره شهدای کارگر در همدان

«شعبانی» با اعلام خبر تشکیل دبیرخانه دائمی یادواره شهدای کارگردر استان همدان گفت: از اهداف این دبیرخانه برگزاری یادواره شهدای کارگر، جمع آوری اسناد شهدای کارگر و همچنین نامگذاری اماکن کارگری به نام این شهدا است.
کد خبر: ۵۸۵۳۲۸
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵ - 26April 2023

تشکیل دبیرخانه دائمی یادواره شهدای کارگر در همدانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «یوسف شعبانی» مدیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان امروز (چهارشنبه) در یادواره ۴۷۰ شهید کارگر استان همدان اظهار داشت: حدود ۸۰ برنامه برای هفته کارگر پیش بینی شده است و برای نخستین بار در این هفته یادواره شهدای کارگر برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این یادواره ذیل کنگره ۸ هزار شهید استان همدان برگزار می‌شود، افزود: با همکاری بنیاد شهید استان همدان، ۴۷۰ شهید کارگر استان همدان شناسایی شدند و امروز شاهد برگزاری یادواره برای این شهدا هستیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه امور اجتماعی استان همدان خاطرنشان کرد: قدرشناسی و قدردانی در آموزه‌های دینی ما نهادینه شده و مورد تاکید ائمه معصومین است و این قدرشناسی چه بهتر از مقام شامخ شهید باشد.

وی ادامه داد: امروز میزبان خانواده شهدای کارگر هستیم، پیام ما این است که شهدای کارگر قابل فراموش شدن نیستند و شان و منزلت شهدای ما بر اساس آموزه‌های دینی خیلی بزرگتر از این یادواره‌ها است.

شعبانی یادآور شد: برگزاری این نوع یادواره‌ها زیر نظر معاونت اجتماعی این اداره کل است و متعهد می‌شویم از برگزاری این نوع برنامه‌ها برای جامعه کارگری دریغ نکنیم.

وی با اعلام خبر تشکیل دبیرخانه دائمی یادواره شهدای کارگردر استان همدان گفت: از اهداف این دبیرخانه برگزاری یادواره شهدای کارگر، جمع آوری اسناد شهدای کارگر در راستای کنگره هشت هزار شهید استان و همچنین نامگذاری اماکن کارگری به نام این شهدا است که در اولین اقدام سالن چند منظور فلکه مدرس به نام شهدای کارگر نامیده شده است.

مدیر تعاون کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: نسبت به شناسایی شهدای شاخص جامعه کارگری و تجلیل از خانواده آنان با محوریت دبیرخانه کنگره ۸ هزار شهید استان همدان حداکثر تلاش خود را خواهیم کرد.

وی در بخشی دیگر از سخنانش گفت: در استان همدان ۲۵۸ هزار کارگر بیمه شده وجود دارد که ۱۴۲ هزار نفر دارای بیمه اجباری هستند و با یک خانواده ۸۵۰ هزار نفری به عنوان بزرگترین کانون جمعیتی استان محسوب می‌شویم و ما خدمتگزار این خانواده هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار