ما متحدیم/

برگزاری جلسه بزرگداشت سوم خرداد در استان گلستان+ تصاویر

جلسه هماهنگی بزرگداشت سالروز حماسه فتح خرمشهر با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان، فرماندهان نظامی و دستگاه های اجرایی استانداری گلستان برگزار شد.
کد خبر: ۵۸۵۴۰۰
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۲ - 26April 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، سرهنگ «محمدرضا کظمی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ازش های دفاع مقدس استان گلستان در جلسه ستاد بزرگداشت سوم خرداد و مناسبت های ملی دفاع مقدس در دفتر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان برگزار شد اظهار داشت: یکی از یادگاری های بجا مانده از جنگ تحمیلی هشت سال دفاع مقدس سالروز حماسه فتح خرمشهر بوده است، که با گرامیداشت روز سوم خرداد رشادت‌ها و ایثارگری‌ رزمندگان در بین جوانان استان گلستان تبیین می‌شود.

وی با بیان اینکه سوم خرداد غرور ملی مردم ایران بوده و نتیجه اراده مردان الهی است که به تعبیر حضرت امام خمینی (ره) خداوند خرمشهر را آزاد کرد، افزود: چون اراده الهی در این پیروزی توسط مردان این مرز و بوم شکل گرفت پایدار و ماندگار است و وظیفه همه ما حفظ این فرهنگ است.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس، دلاوری‌ها و ایثارگری‌های ملت ایران اسلامی همه نقشه‌های دشمن را برهم زد و  شهادت‌طلبی رزمندگان بر ماشین جنگی رژیم بعثی عراق ضربه سنگینی وارد کرد که در انتظار آنها نبود.

سرهنگ کاظمی با توصیه به اینکه نباید اجازه دهیم رشادت‌های رزمندگان به فراموشی سپرده شود، تصریح کرد: محور مناسبت های ملی دفاع مقدس در سال جاری با عنوان «ما متحدیم» در نظر گرفته شده است شده است.

سرهنگ کاظمی تاکید کرد: امروز اگر در عرصه بین‌المللی حرفی برای گفتن داریم و در برابر ابرقدرت‌ها موضع‌گیری می‌کنیم، تمام این توانایی‌ها از برکت خون شهدا و ایستادگی رزمندگان در دوان دفاع مقدس است.

این مسئول در پایان بر ضرورت بازگو کردن حماسه‌ آزادسازی خرمشهر و مناسبت های ملی دفاع مقدس در مدارس، ادارات، دانشگاه ها توسط راویان دفاع مقدس تأکید کرد و گفت: همه دستگاه‌ها و مجموعه‌های فرهنگی استان در این زمینه ورود پیدا کنند و راویان دفاع مقدس از بخش های شاد فضای جبهه روایت کنند.

برگزاری جلسه بزرگداشت سوم خرداد استان گلستان

برگزاری جلسه بزرگداشت سوم خرداد استان گلستان

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار