اولین شبیه‌ساز آموزش خلبانی پهپاد در نیروی زمینی ارتش رونمایی شد

اولین شبیه‌ساز کاملاً بومی آموزش خلبانی پهپاد با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش در گروه پهپاد حضرت ولی عصر (عج) این نیرو رونمایی شد.
کد خبر: ۵۸۵۴۲۲
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۲ - 26April 2023

اولین شبیه ساز آموزش خلبانی پهپاد در نیروی زمینی ارتش رونمایی شدبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، اولین شبیه ساز کاملاً بومی آموزش خلبانی پهپاد با حضور امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش در گروه پهپاد حضرت ولی عصر (عج) این نیرو رونمایی شد.

امیر حیدری در مراسم رونمایی و بهره برداری از شبیه ساز آموزش پهپاد در جمع فرماندهان و متخصصان پهپادی نیروی زمینی ارتش، گفت: امروز پهپاد در یگان‌های نظامی نقش مهم و تعین کننده‌ای را در اقتدار و ارتقای توان دفاعی و رزمی دارد و صنعت بسیار ارزشمندی است.

وی با بیان اینکه نیروی زمینی ارتش در حوزه پهپادی به جایگاه مطلوبی رسیده است، افزود: تمامی مرز‌های کشور که یگان‌های نیروی زمینی ارتش در آن مستقر هستند توسط پهپاد‌های شناسایی رصد و کنترل می‌شوند.

وی نقش شبیه‌ساز آموزشی خلبانی پهپاد را از مولفه‌های مهم در تربیت و آموزش خلبانان پهپادی موثر خواند و تاکید کرد: امروز به نقطه‌ای از اتکا و خودباوری رسیده ایم که می‌توانیم آنچه که نیاز عملیاتی است را طراحی و تولید کنیم که این شبیه‌ساز یک نمونه از صد‌ها تولید تجهیزات و تسلیحات کاملاً بومی در نیروی زمینی ارتش است که توسط متخصصان داخلی طراحی و تولید شده است.

همچنین با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش چند طرح عمرانی و رفاهی نیز در گروه پهپادی حضرت ولی عصر (عج) افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار