مسئول سازمان بسیج رسانه استان مرکزی خبر داد؛

راه اندازی اردوهای راهیان پیشرفت ویژه اصحاب رسانه در استان مرکزی

ربیعی از راه اندازی اردوهای راهیان پیشرفت ویژه اصحاب رسانه برای تبیین دستاوردهای انقلاب خبر داد.
کد خبر: ۵۸۵۴۳۸
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۳ - 26April 2023
راه اندازی اردوهای راهیان پیشرفت ویژه اصحاب رسانه در استان مرکزیبه گزارش دفاع‌پرس از اراک، «احسان ربیعی» مسئول سازمان بسیج رسانه استان مرکزی در حاشیه اردوهای راهیان پیشرفت بسیج رسانه استان مرکزی اظهار داشت: با توجه به مهمترین تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر امیدآفرینی در جامعه و از بین بردن توطئه‌های دشمنان در جنگ شناختی موضوع امیدآفرینی در دستور کار قرار گرفت.
 
مسئول بسیج رسانه استان مرکزی افزود: یکی از مهمترین ابتکارات بسیج در جنگ روایت‌ها راه اندازی اردوهای راهیان پیشرفت است که با توجه به جامعه مخاطب قشر بسیج رسانه این اردوها برای اصحاب رسانه در دستور کار قرار گرفت.
 
وی با بیان اینکه تبیین و تولید اخبار امیدآفرین از پیشرفت‌های کشور و دستاوردهای آن یکی از سیاست‌های اردوهای راهیان پیشرفت است، گفت: قطعاً حضور اصحاب رسانه در این اردوها گامی بلند در راستای نهادینه سازی ترویج اخبار امیدآفرین در جامعه خواهد بود.
 
ربیعی بیان کرد: با توجه به صنعتی بودن استان مرکزی بازدید از شرکت‌های صنعتی استان از اولین دوره از اردوهای راهیان پیشرفت است و بسیج رسانه در این اردوها به دنبال تبیین موفقیت‌ها و دستاوردهای صنایع است.
 
مسئول بسیج رسانه استان مرکزی خاطر نشان کرد: اردوهای راهیان پیشرفت بسیج رسانه در مجموعه‌های مختلف در سال‌جاری با قوت ادامه خواهد داشت و سعی داریم بازدید از شرکت‌های دانش بنیان موفق استان را به زودی انجام دهیم.
انتهای پیام/ 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار