قائم‌مقام مدیرعامل شرکت توزیع برق استان مرکزی:

بسیج بازوی توانمندی در مدیریت مصرف برق است

قائم‌مقام مدیرعامل شرکت توزیع برق استان مرکزی گفت: بسیج بازوی توانمندی در مدیریت مصرف برق است.
کد خبر: ۵۸۵۴۵۱
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۵ - 26April 2023

بسیج بازوی توانمندی در مدیریت مصرف برق استبه گزارش دفاع‌پرس از اراک، «داود منصوری» قائم‌مقام مدیرعامل شرکت توزیع برق استان مرکزی امروز چهارشنبه در نشست با بسیج ادارات شهرستان اراک، اظهار داشت: ترویج فرهنگ مدیریت مصرف و آموزش استفاده صحیح از برق در سطح کلان کشور یک نیاز است. بسیج و مساجد باید در ترویج و فرهنگ‌سازی صرفه‌جویی و مدیریت مصرف انرژی پیشرو باشند.

وی افزود: در حوزه برق امکان ذخیره‌سازی در سطح بالا وجود ندارد، لذا به هر میزان نیاز و تقاضا وجود داشته باشد باید انرژِی تولید و مصرف کنیم.

منصوری افزود: با روند افزایش گرما مصرف انرژی افزایش می‌یابد و گرمای بیش از حد زمین مربوط به افزایش مصرف انرژی است.

«مهدی عبدی» فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید رجایی ادارات کل شهرستان اراک گفت: یکی از مشکلات بسیار بزرگ جامعه ما اسراف در بخش‌های مختلف است که زمینه مصرف انرژی برق نیز در این امر مشهود است و با توجه به اینکه ایران یک کشور اسلامی است و با توجه به آموزه‌های دین مبین اسلام می‌بایست به مسئله جلوگیری از اسراف توجه بیشتری شود.

وی با بیان اینکه بسیج در تمامی زمینه‌ها همواره پیش‌قدم بوده افزود: همان‌گونه که در هشت سال دفاع مقدس بسیج نقش مؤثری داشت امروزه نیز می‌بایست در عرصه‌های مختلف علمی و فرهنگی حضور گسترده داشته باشد و با توجه به اینکه امروزه برق یکی از اساسی‌ترین نیازهای کشور است و بخشی از مشکلات به وجود آمده در صنعت برق ناشی از اسراف است، لازم است اقشار مختلف بسیجیان با کمک نهاد‌ها و سازمان‌های مختلف فرهنگ مدیریت مصرف انرژی برق را در کشور گسترش داده تا با این کار کمک شایانی به صنعت برق کشور شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار