استاندار زنجان:

پیشتازی زنجان در نهضت ملی مسکن با تلاش مدیران محقق شده است

«افشارچی» گفت: پیشرو بودن زنجان در نهضت ملی مسکن با تلاش و ریسک‌پذیری مدیران محقق شده و ادامه موفق پروژه‌ها نیازمند اختصاص منابع به ویژه در زمینه تامین زیرساخت‌ها است.
کد خبر: ۵۸۵۴۸۲
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۹ - 27April 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، «محسن افشارچی» استاندار زنجان امروز در شورای مسکن استان زنجان که با حضور مشاور و نماینده وزیر در تامین آب و برق طرح‌های ملی مسکن برگزار شد، با بیان اینکه ۱۷ هزار واحد مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن در استان درحال ساخت است، اظهار داشت: زنجان در این زمینه از استان‌های پیشرو در کشور است و البته این پیشرو بودن به این معنی هم هست که با مسائل و مشکلات هم جلوتر از همه مواجه می‌شویم ولی در حل آنها نیز تلاش می‌کنیم.

استاندار زنجان با بیان اینکه تامین زیرساخت‌های بخشی از پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان از محل مولدسازی دارایی‌های راه و شهرسازی انجام شده است، اضافه کرد: پروژه‌های نهضت ملی مسکن موضوعی متفاوت از سایر طرح‌ها است و از این رو نیاز است تا وزارت نیرو نیز در تامین زیرساخت‌ها این پروژه‌ها را متفاوت ببیند.

وی گفت: پیشرو بودن زنجان در نهضت ملی مسکن با تلاش و ریسک پذیری مدیران محقق شده و ادامه موفق پروژه‌ها نیازمند اختصاص منابع به ویژه در زمینه تامین زیرساخت‌ها است. 

در این جلسه، «موسی زارع‌پور»، مشاور و نماینده وزیر در تامین آب و برق طرح‌های ملی مسکن، از میزان پیشرفت پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان ابراز خرسندی کرد و گفت: این نشان از وجود تعامل و همکاری بین دستگاه‌های مختلف اجرایی با مدیریت استاندار است که باعث پیشرفت قابل توجه پروژه‌ها شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها