معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش:

جامعه آشوریان در دفاع از وطن به خوبی ایفای نقش کردند

امیرسرتیپ فلاح گفت: جامعه آشوریان ایران در دفاع از وطن و نظام جمهوری اسلامی ایران نقش خود را به خوبی ایفا کرده‌اند.
کد خبر: ۵۸۵۴۹۱
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۷ - 27April 2023

جامعه آشوریان در دفاع از وطن به خوبی ایفای نقش کردندبه گزارش خبرنگار دفاعی و امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «عباس فلاح» معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش در مراسم تشییع پیکر شهید والامقام «جانی بت اوشانا»، اظهار داشت: عرض ادب به ساحت مقدس و ملکوتی حضرت ولی عصر دارم، همچنین به روح پرفتوح شهیدان درود می‌فرستم، رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌فرمایند که زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.

امیر فلاح گفت: شهید جانی بت در دوران جنگ تحمیلی پس از ۱۷ ماه رشادت برای دفاع از وطن، نظام و انقلاب جان شیرین خود را فدا کرد، امروز گرد هم آمدیم تا پیمانی ببندیم با همه شهدا به ویژه شهید عزیز اوشانا تا بتوانیم ادامه دهنده راه این بزرگواران باشیم.

معاون هماهنگ کننده نزاجا گفت: جامعه آشوریان ایران در دفاع از وطن و نظام جمهوری اسلامی ایران نقش خود را به خوبی ایفا کرده‌اند، بنده به نمایندگی از ارتشیان غیور بابت این تلاشها و زحمات تقدیر می‌کنیم.

وی افزود: امیدواریم همراهی، همدلی و اتحاد جامعه مسیحیان ایران با مردم مسلمان ایران کماکان ادامه پیدا کند و بتوانیم به شایستگی نقش خود را در ادامه راه شهدا گرانقدر به خوبی ایفا کنیم.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار