مدیرکل کمیته امداد استان زنجان خبر داد؛

ثبت‌نام ۳۵۰۰ حامی جدید در طرح اکرام ایتام و محسنین

«صالحی» گفت: بر اساس آمارهای موجود، طی ماه مبارک رمضان و در قالب پویش به عشق علی (ع) ۳ هزار و ۵۰۰ حامی جدید در استان زنجان در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین ثبت‌نام کرده و حمایت مادی و معنوی از فرزندان عزیز ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد را بر عهده گرفتند.
کد خبر: ۵۸۵۴۹۵
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۷ - 27April 2023

به گزارش دفاع‌پرس از زنجان، «روح‌الله صالحی» مدیرکل کمیته امداد استان زنجان امروز ضمن قدردانی از مشارکت خیرخواهانه حامیان در پویش به عشق علی (ع) اظهار داشت: برنامه‌ریزی کمیته امداد استان زنجان جذب ۲ هزار و ۵۰۰ حامی در ماه مبارک رمضان بود که خوشبختانه با مشارکت حامیان و خیران این آمار به ۳ هزار و ۵۰۰ نفر رسید.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه طرح پویش به عشق علی (ع) با هدف ثبت‌نام از خیرین برای حمایت از فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان همزمان با ماه مبارک رمضان اجرا شد، اضافه کرد: با توجه به استقبال حامیان و خیران از این طرح ثبت‌نام در استان همچنان در حال اجرا است.

وی به راهکارهای مشارکت در این طرح اشاره کرد و گفت: خیران و نیکوکاران می‌توانند از طریق ارسال عدد ۱ به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۴، تماس با ستاد اکرام ایتام استان به شماره ۳۳۷۸۶۶۰۲ به صورت غیر حضوری و یا از طریق دفاتر ۱۴ گانه این نهاد و مراکز نیکوکاری فعال در استان در این طرح مشارکت کنند.

صالحی اضافه کرد: سایت ekram.emdad.ir نیز آماده ثبت‌نام از علاقه‌مندان برای مشارکت در طرح اکرام ایتام و محسنین طراحی شده و در دسترس است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها