رئیس سازمان بسیج سازندگی:

مردم پایه کردن اقتصاد مأموریت مهم قرارگاه «اقتصاد مقاومتی» بسیج است

سردار «زهرایی» با تاکید بر اینکه مردم پایه کردن اقتصاد مأموریت مهم قرارگاه اقتصاد مقاومتی بسیج است، گفت: اقتصاد مقاومتی فقط به معنای صادرات و نیز تولید و نگهداشت نیروی انسانی نیست و مؤلفه‌های زیادی در آن نقش دارند.
کد خبر: ۵۸۵۵۱۴
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۱ - 27April 2023

مردم پایه کردن اقتصاد مأموریت مهم قرارگاه «اقتصاد مقاومتی» بسیج استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «محمد زهرایی» رئیس سازمان بسیج سازندگی امروز در  مراسم آغاز سومین رزمایش جهادگران فاطمی که با محوریت سپاه کربلا برگزار شد، با بیان اینکه ترمیم بافت کارگری نظام اسلامی به نفع تولید در دستور کار است، اظهار داشت: امروز روستا‌های مولد ما مصرف گرا شدند و دولت‌ها و شرکت‌هایی پیشران هستند که کارگران علمی را در اختیار بگیرند.

وی شناسایی، آموزش و توانمندسازی کارگران را از اهداف اعلام کرد و افزود: بکارگیری این کارگران در نظام تولید یکی از برنامه‌های بسیج کارگری است.

این مسئول با بیان اینکه قرارگاه اقتصاد مقاومتی ماموریت مردم پایه کردن اقتصاد را بر عهده دارد، گفت: نشان اقتصاد مقاومتی یکی از طرح‌های تخصصی بسیج کارگری است که این طرح در گام اول در بیش از ۳ هزار کارخانجات کشور انجام شد.

وی ادامه داد: شاخص‌های علمی و مولفه هایش با نخبگان احصا شد و یک کار علمی کامل و جامع برای ارزیابی واحد‌های تولیدی است که چه اندازه در مولفه‌های اقتصاد مقاومتی موفق عمل می‌کنند.

این مسئول با بیان اینکه این ارزیابی در تشویق کارگاه‌های صنعتی که ارزیابی نمی‌شوند کمک می‌کند و یکی از اهداف به شمار می‌آید، اضافه کرد: تشویق برترین‌ها، برگزاری جشنواره، اهداء لوح افتخار و امتیازات در برنامه خواهد بود و ان شالله در این رزمایش حرکت رو به جلو و با کیفیت بالاتر را شاهد باشیم.

سردار زهرایی بیان داشت: رزمایش اعزام گروه‌های جهادی تعالی بخش اقتصاد مقاومتی به سراسر کشور با رمز یا امام حسن (ع) آغاز می‌کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار