معاون هماهنگ کننده ارتش:

رسانه‌ها در هدایت افکار عمومی نقش محوری را به عهده دارند

امیر سیاری گفت: در جهان امروز رسانه‌ها یکی از ابزارهای مهم جنگ نرم محسوب می‌شوند که در هدایت افکار عمومی نقش محوری را به عهده دارند.
کد خبر: ۵۸۵۵۲۶
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۷ - 27April 2023

رسانه‌ها در هدایت افکار عمومی نقش محوری را به عهده دارندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» معاون هماهنگ کننده ارتش صبح امروز با حضور در اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش، ضمن افتتاح استودیوی رادیو تلویزیونی «شهید سپهبد محمد ولی قرنی» این ستاد، از رژی ضبط برنامه، اتاق تدوین و امکانات و تجهیزات این استودیو بازدید کرد.

دریادار سیاری در این مراسم با بیان اینکه رسانه‌ها، قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران را به بیگانگان منعکس می‌کنند، گفت: بهره‌گیری از ابزار و امکانات رسانه‌ای در راستای معرفی توانمندی‌ها و دستاوردهای مختلف و متعدد حوزه دفاعی یکی از رسالت‌های اصلی و اثربخش روابط عمومی‌ها در نیروهای مسلح بویژه در ارتش جمهوری اسلامی ایران با همکاری و همدلی با همه رسانه‌های جمعی کشور است و ما در سامانه فرماندهی وظیفه خود می‌دانیم که در راستای «جهاد تبیین» از اینگونه فعالیت‌ها و سایر اقدامات فرهنگی و رسانه‌ای حمایت و پشتیبانی کنیم.

معاون هماهنگ کننده ارتش همچنین با اشاره به اینکه امروز در بحث جنگ نرم، تسلط بر ذهن‌ها مطرح است و اولین مؤلفه آن، رسانه‌ها هستند، گفت: با بهره‌گیری صحیح از ابزار رسانه و توسعه و تقویت جبهه فرهنگی در فضای مجازی، نباید اجازه دهیم دشمن به اهداف و برنامه‌های شوم خود در جنگ نرم با ایران اسلامی دست یابد.

وی در ادامه تصریح کرد: دشمن اگر تاکنون تعرضی نکرده نمی‌تواند و جرأت آن را ندارد. نمونه آن در دفاع مقدس ثابت شد و امروز نیز می‌داند اگر تعرض کند آن چنان ضربه‌ای می‌خورد که پشیمان می‌شود و این همان توان بازدارندگی ما است که از طریق رسانه‌ها منعکس و منتقل می‌گردد.

در آئین بهره برداری از استودیوی شهید قرنی ستاد ارتش، حجت الاسلام والمسلمین دهدار، رئیس اداره عقیدتی سیاسی این ستاد و امیر سرتیپ دوم صارمی، معاون آماد و پشتیبانی ارتش نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار