سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان:

مرکز توانبخشی هلال احمر زنجان تعطیل نمی‌شود

«هاشمی» با بیان اینکه مانع تعطیلی مرکز توانبخشی هلال احمر شده‌ایم، گفت: نیروهای توانمند و مجرب در بخش ارتز و پروتز به عنوان داوطلب در این بخش فعال هستند و برای هموطنان در این حوزه نیز خدمات ارائه می‌شود.
کد خبر: ۵۸۵۵۵۴
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰ - 27April 2023

به گزارش دفاع‌پرس از زنجان، «حکمت‌الله هاشمی» امروز در جریان دیدار با نماینده مردم ماهنشان، ایجرود و دهستان بوغداکندی و قلتوق در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: برنامه‌هایی که در راستای اهداف هلال‌احمر است با ظرفیت نیروی انسانی با انگیزه و متخصص اجرایی خواهیم کرد. 

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان تاکید کرد: شما با توجه به موقعیت قانونی که دارید در پیشبرد این اهداف در استان زنجان تاثیرگذار خواهید بود. 

وی گفت: هلال‌احمر این استان به لحاظ ظرفیت‌های فضای فیزیکی منسجم نیست که موفقیت در همه حوزه‌های این مجموعه مستلزم افزایش درآمد است.

هاشمی اظهارداشت: ایجاد درآمد، کمک قابل توجهی در ارائه خدمات صادقانه به هموطنان در استان زنجان خواهد کرد.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان ادامه داد: برای درآمدزایی به جمعیت هلال‌احمر استان زنجان برنامه داریم به حتم در برنامه ۶ ماهه محقق خواهد شد.

وی با بیان اینکه مانع تعطیلی مرکز توانبخشی هلال احمر شده‌ایم، گفت: نیروهای توانمند و مجرب در بخش ارتز و پروتز به عنوان داوطلب در این بخش فعال هستند و برای هموطنان در این حوزه نیز خدمات ارائه می‌شود.

هاشمی به تحول در بخش درمانگاه هلال‌احمر اشاره کرد و ادامه داد: مدیریت این حوزه تغییر یافت و به لحاظ موقعیت جغرافیایی و کاهش هزینه های هموطنان، درمانگاه شبانه روزی می‌شود. 

سرپرست جمعیت هلال‌احمر استان زنجان خاطرنشان کرد: باید شان و جایگاه جمعیت هلال‌احمر در میان مردم و مسؤولان حفظ شود.

وی با بیان اینکه برای حوادث برنامه داریم گفت: ارتباط با فرمانداران قوی و غنی خواهد شد چرا که جزو نیروهای تاثیرگذار در حوادث شهرستان‌ها هستیم.

هاشمی افزود: توسعه پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای در سطح استان زنجان بر اساس آمایش سرزمینی خواهد بود.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان ادامه داد: در دیگر حوزه‌های هلال‌احمر استان زنجان نیز برنامه‌هایی در راستای تحول به نفع هموطنان عملیاتی خواهد شد.

ماهنشان و ایجرود نیازمند راه‌اندازی پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای است
نماینده مردم ماهنشان و ایجرود در مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه این دیدار گفت: منطقه «پری و قره درق» شهرستان ماهنشان نیاز به پایگاه امداد و نجات جاده‌ای هلال احمر برای امدادرسانی در حوادث دارد.

«مرتضی خاتمی» افزود: در شهرستان ایجرود نیز نیازمند ایجاد پایگاه امداد و نجات جاده‌ای هستیم که با توجه به درخواست‌های انجام شده تاکنون این مهم محقق نشده که نیازمند است هلال‎‌احمر استان زنجان پیگیری‌های لازم در این مورد را انجام دهد.
نماینده مردم ماهنشان و ایجرود در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هلال‌احمر حوزه تخصصی کمیسیون بهداشت و درمان است که انتظار داریم از جمعیت هلال‌احمر کشور منتفع شده و توجه ویژه‌ای انجام شود.

وی بر توجه بر این حوزه ها بر اساس آمایش سرزمین تاکید کرد و گفت: ایجاد پایگاه‌های امداد و نجات بر اساس این طرح انجام شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها