جامعه کارگری استان مرکزی مزار شهدای اراک را گلباران کردند

جامعه کارگری و دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان مرکزی به همراه جمعی از مسئولان بسیج کارگری و اعضای ستاد بزرگداشت هفته کارگر این استان، روز پنجشنبه مزار شهدای اراک را گلباران و عطرافشانی کردند.
کد خبر: ۵۸۵۵۷۸
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۹ - 27April 2023

جامعه کارگری استان مرکزی مزار شهدای اراک را گلباران کردندبه گزارش دفاع‌پرس از اراک، جامعه کارگری و دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان مرکزی به همراه جمعی از مسئولان بسیج کارگری و اعضای ستاد بزرگداشت هفته کارگر این استان، روز پنجشنبه مزار شهدای اراک را گلباران و عطرافشانی کردند.

 در این آیین شرکت‌کنندگان در سومین روز از هفته کارگر، با ذکر فاتحه و نثار گل یاد و خاطرات رشادت‌های شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را گرامی داشتند.

جامعه کار و تولید استان مرکزی در این حرکت فرهنگی، بار دیگر با آرمان‌های بلند امام راحل، رهبر معظم انقلاب و شهدا تجدید میثاق کردند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی در این آیین گفت: شهدا از بزرگترین گنجینه‌ها و سرمایه‌های معنوی جامعه هستند و پاسداری از خون این عزیزان یک تکلیف و وظیفه همگانی است.

«جمشید امیدی» افزود: شهدا برای سربلندی و حفظ اقتدار کشور، جان خود را نثار کردند و امنیت امروز جامعه، مرهون رشادت‌های این عزیزان است.

وی تاکید کرد: شهدا وظیفه خود را به بهترین شکل ممکن انجام دادند و امروز جامعه کار و تولید با الگوگیری از آنها باید در مسیر رشد تولید تلاش مضاعفی به کار گیرند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی افزود: کارگران در راستای تحقق بخشیدن به فرمایشات رهبری و تحقق «رشد تولید؛ مهار تورم» نقش کلیدی دارند و در این راستا باید به کیفیت تولیدات توجه ویژه داشته باشند.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار