امام جمعه موقت ساری:

آیت‌الله «سلیمانی» تا آخرین لحظه عمر از انقلاب دفاع کرد

حجت الاسلام «حسینی کارنامی» گفت: آیت‌الله «عباسعلی سلیمانی» تا آخرین لحظه عمر از اسلام و انقلاب دفاع کرد.
کد خبر: ۵۸۵۶۴۱
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۸ - 28April 2023

آیت الله «سلیمانی» تا آخرین لحظه عمر از انقلاب دفاع کرد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، حجت‌الاسلام «سید حسین حسینی کارنامی» امام جمعه موقت شهرستان ساری در خطبه‌های نمازجمعه این هفته مرکز استان با توصیه و تاکید به تقوای الهی و تسلیت شهادت آیت‌الله «سلیمانی»، اظهار داشت: این شخصیت تا لحظه آخر عمر از اسلام و انقلاب دفاع کرده است و در محافل و مجالسی که در استان برگزار خواهد شد تجلیل از این عالم توسط سازمان‌ها و نهاد‌های فرهنگی انجام خواهد شد.

وی با اشاره به گرامیداشت یازدهم اردیبهشت روز کار و کارگری افزود: علی‌رغم تبلیغات مسموم دشمنان و ایجاد ناامیدی و عدم اعتماد در بین مردم، اما کشور رو به پیشرفت است.

حجت‌الاسلام حسینی کارنامی با اشاره به اینکه باید به کارگر و کارگر اهمیت داده شود، گفت: کارخانه‌های دولتی تبدیل وضعیت و امنیت شغلی کارگران را مورد توجه قرار دهند.

این مسئول با گرامیداشت دوازدهم اردیبهشت سالروز شهادت آیت الله شهید «مطهری» ادامه داد: دشمن نتوانست فکر و مبارزاتی که ایشان در راه خدا کرد را تحمل کند و او را به شهادت رساند.

امام جمعه موقت ساری با گرامیداشت روز معلم به نقش خانواده در شکل گیری شخصیت فرزندان اشاره کرد و افزود: تعلیم و تربیت فرزندان ما به دست معلمان است و باید جایگاه معلمی ارزشمندتر شود.

وی با گرامیداشت هشتم شوال صدمین سالروز حادثه تخریب قبور بقیع اظهار کرد: امیدواریم با روابط حسنه‌ای که در حال شکل گرفتن است بشود بتوان کاری کرد که حرمت امامان بقیع حفظ شود و ابراز انزجار و تنفر خودمان را را نسبت به تعدی و هتک حرمت به قبور مطهر و امامان بزرگمان در قبرستان بقیع و شامات و جا‌های دیگر اعلام می‌کنیم و یک بار دیگر با ائمه بقیع عهد و میثاق می‌بندیم.

امام جمعه موقت ساری با اشاره به دیدار‌های اخیر رهبر معظم انقلاب گفت: مسئولین به حوادث فرعی و حاشیه‌ای مشغول نشوند و پرداختن به کار‌های جزئی که آن‌ها را از خدمت به مردم بازمی‌دارد حرام است و باید تمام فکر و قوت خود را برای مردم بکار گیرند.

حجت‌الاسلام «حسینی کارنامی» با اشاره به مشکلات آبی در بخش کشاورزی استان و تأخیر در سدسازی‌ها و تاراج آب‌ها گفت: مدیران روزمرگی فکر نکنند چراکه باید در پیشگاه خدا پاسخگو باشیم.

امام جمعه موقت ساری با بیان اینکه جمهوری اسلامی پیشگام در رفراندوم برای تغییر اصل نظام بود، بیان کرد: گاهی رفراندوم برای اصلاحات قانون اساسی است و رفراندوم برای قانون اساسی و الهی که شکل گرفت نارواست و حجاب قانون خدا و احکام شرع است و قانون خدا جای رأی گیری ندارد.

وی تصریح کرد: مردم مسلمان و ولایی ایران با تمام وجود از ارزش‌های دینی و الهی و عقیده مان و ولایت و امامت و حجاب و عفاف دفاع خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار