بیانیه روابط عمومی سازمان بسیج رسانه مازندران؛

بسیج رسانه مازندران حامی خبرنگاران است

روابط عمومی سازمان بسیج رسانه مازندران در پی برخورد «علیرضا دبیر» رئیس فدراسیون کشتی با خبرنگار مازندرانی بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۵۸۵۷۰۸
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۳ - 28April 2023

بسیج رسانه مازندران حامی خبرنگاران استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، روابط عمومی سازمان بسیج رسانه مازندران در پی برخورد «علیرضا دبیر» رئیس فدراسیون کشتی با خبرنگار مازندرانی بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

تقواپیشگان کسانى اند که در آسایش و تنگى از اموال خود در راه خدا انفاق مى کنند و خشم خود را فرو مى خورند. (آل عمران ۱۳۴)

یقینا پیشرفت فرهنگی و ارتقای دانش اجتماعی جوامع ارتباط مستقیمی با رسانه‌ها بخصوص قشر زحمتکش خبرنگار دارد.

سربازان جبهه نابرابر رسانه‌ای که به اندازه کافی از کمبود امکانات و حمایت‌ها رنج می‌برند و همچنان در خط مقدم مقابله با هجمه‌ی بی‌امان رسانه‌های ضد ایرانی قرار گرفته‌اند دیگر نباید مورد عتاب و بی‌مهری مسئولین قرار گیرند.

سازمان بسیج رسانه مازندران که وظیفه ذاتی آن بسیج تمامی رسانه‌ها در جبهه انقلاب اسلامی است حرکت غیرمنطقی و به دور از آداب ریاست فدراسیون کشتی را تقبیح و نفی می‌کند. قطعاً از ایشان انتظار می‌رفت با سعه صدر برخورد کرده و کار را به توهین و اخراج خبرنگار از جلسه نمی‌رساند.

از تلاش تمامی خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای در استان مازندران تقدیر می‌کنیم و خود را حامی تمامی فعالیت‌های خالصانه و مومنانه آنان دانسته و می‌دانیم و از تمامی مدیران دستگاه‌ها در سطح ملی و استانی نیز انتظار می‌رود در هر سمتی که هستند حرمت و شان والای خبرنگاران و اهالی رسانه را حفظ نمایند. باشد که در پیشگاه ربّ متعال روسفید و در رکاب حضرت، ولی عصر (عج) قرار گیریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها