پایان سفر امیدآفرین رییس جمهور به خوزستان

سفر ۲ روزه رییس جمهور و همراهان به خوزستان در حالی به پایان رسید که تغییر مدیریتی در 15 دستگاه از استان آخرین ره آورد سفر امیدبخش رییس دولت سیزدهم به پایتخت دفاع مقدس بود.
کد خبر: ۵۸۵۷۲۵
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۳ - 29April 2023

پایان سفری امیدآفرین رییس جمهور به خوزستانبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، «سید ابراهیم رییسی» رییس جمهور به همراه هیات دولت شامگاه دیروز (جمعه) پس از ۲ روز کاری فشرده خوزستان را به مقصد تهران ترک کرد.

وی روز پنجشنبه همراه با پنج معاون خود و ۱۱ وزیر سفر ۲ روزه خود به استان خوزستان را از فرودگاه دزفول آغاز کردند و علاوه بر دیدارهای مردمی، مشکلات استان خوزستان را به صورت میدانی بررسی و طرح‌های مختلفی نیز به بهره برداری رساندند.

شرکت در جشن احیای ۱۶۰ واحد غیر فعال خوزستان در دزفول، افتتاح ۷۰ کیلومتر از طرح مهم دوخطه کردن راه آهن اهواز به اندیمشک، خط تولید کاغذ مقوا در دزفول، طرح نیروگاه سیکل ترکیبی اندیمشک، طرح‌های آبرسانی به چند روستا و بازدید مانیتورینگ از طرح انتقال آب غدیر، افتتاح پالایشگاه گاز هویزه و دیدار با مردم اندیمشک و شادگان از جمله برنامه‌های سفر رییسی به خوزستان بود.

از دیگر برنامه‌های سفر دوم هیات دولت به خوزستان، دیدار آیت الله رئیسی با مردم اهواز در مصلا و سران طوایف و بزرگان عشایر، عملیات آبرسانی به ۱۷۴ روستای استان خوزستان در قالب طرح جهاد آبرسانی، افتتاح تصفیه‌خانه اضطراری آب شرب شوشتر با ظرفیت تأمین ۲۵ هزار مترمکعب و ۸۷ هزار میلیارد ریال پروژه شرکت برق منطقه‌ای خوزستان بود.

عملیات اجرایی ۹۵ طرح توزیع برق در شهرستان اهواز و روستاهای تابعه، بازدید از تالاب شادگان و روستای صراخیه این شهرستان، بهره برداری از طرح های صنعت نفت و اضافه شدن ۴۵ هزار بشکه نفت به تولید کشور در سفر دوم رییس جمهور و هیات دولت نیز در این سفر به انجام رسید.

رییس جمهور در ادامه و در اهواز دیدار با کارآفرینان، فعالان اقتصادی، مدیران استانی، فعالان فرهنگی و فعالان جبهه انقلاب اسلامی و حضور در شورای اداری را در برنامه داشت.

در دومین سفر استانی رییس جمهور به خوزستان ۹۵ تفاهم نامه عمرانی و زیرساختی با اعتبار ۸۶۹ هزار میلیارد تومان آماده شد که در آیینی با حضور آیت الله رئیسی، این تفاهم نامه‌ها به امضای دستگاه های مربوطه رسید.

۳۰ میز خدمت نیز توسط دستگاه‌های اجرایی خوزستان در آستانه دور دوم سفر استانی رییس جمهور به استان با حضور نمایندگان تام الاختیار وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی، برای دریافت پیشنهادات، مطالبات و انتقادات مردم، از صبح چهارشنبه تا روز جمعه از ساعت هشت صبح تا ۱۸ در نقاط مختلف اهواز برپا شد.

سفر ۲ روزه رییس جمهور و همراهان به خوزستان در حالی به پایان رسید که مردم به شدت خواهان تحول و توسعه سریع در استانی شدند که پر از ثروت است اما از وجود مدیران جهادی بهره‌ای ندارد. تغییر مدیریتی در 15 دستگاه از استان آخرین ره آورد سفر امیدبخش رییس دولت سیزدهم به پایتخت دفاع مقدس بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار