فراخوان پنجمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس در فضای مجازی منتشر شد

پنجمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی در سه بخش دانش آموزی، پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس و بخش عمومی در چهارمحال و بختیاری فراخوان شد.
کد خبر: ۵۸۵۷۶۹
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۲ - 29April 2023

اعلام فراخوان پنجمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی در چهارمحال و بختیاری«وحید علیمحمدی» مسئول مرکز فضای مجازی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در شهرکرد در خصوص پنجمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی اظهار داشت: این جشنواره در سه بخش دانش آموزی، پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس و بخش عمومی در چهارمحال و بختیاری فراخوان شد.

وی افزود: جشنواره فوق در محورهای صوتی ـ تصویری همچون نماهنگ و پادکست پیام‌های فضای مجازی همچون تویت، عکس نوشت، متن، دلنوشته، عکس، استیکر، اینفوگرافیک سایت‌ها و پیام رسان‌ها و برنامه‌های کاربردی برگزار می‌شود.

علیمحمدی گفت: مهلت ارسال آثار 31 تیر است و شرکت کنندگان باید آثار خود را در سایت جشنواره به آدرس www.defafestival.com ثبت کنند.

وی در پایان افزود: علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر از جزئیات پنجمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی با شماره ۰۳۸۳۲۲۲۶۱۶۳ داخلی ۲۶ (معاونت فضای اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان چهارمحال و بختیاری) تماس بگیرند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار