در آیین رونمایی از سردیس ۸ شهید ارتش؛

معاون اجرایی ارتش: شهدا رمز ماندگاری ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند

امیر سرتیپ «محمودی» با بیان اینکه شهدا رمز ماندگاری ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند، گفت: در زمینه ساخت سازه‌های حجمی از جمله سردیس و تندیس شهدای والامقام ارتش جمهوری اسلامی با سازمان‌های مختلف همکاری نزدیکی داشته‌ایم.
کد خبر: ۵۸۵۸۱۲
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۸ - 29April 2023

امیر سرتیپ محمودیبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «محمد محمودی» معاون اجرایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آیین رونمایی از سردیس هشت شهید ارتش که امروز (شنبه) در ستاد فرماندهی ارتش برگزار شد، با بیان اینکه شهدا رمز ماندگاری ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند، اظهار داشت: مردم در تشییع پیکر مطهر شهید «جانی بِت اوشانا فقی بکلو» سرباز تیپ ۵۵ هوابرد ارتش جمهوری اسلامی ایران و از شهدای گرانقدر اقلیت‌های مذهبی، سنگ تمام گذاشتند.

امیر محمودی ادامه داد: ارتش در بزنگاه‌های حساس کشور از لحظه شکل‌گیری جریان انقلاب در روز‌های سیاه ستم‌شاهی، تسریع در روند پیروزی انقلاب اسلامی، دوران سراسر افتخار دفاع مقدس و پس از آن با بصیرت در مقابل دشمن ایستاده و نامی نیکو از خود بر جای گذاشته است.

معاون اجرایی ارتش خاطرنشان کرد: دوران دفاع مقدس با رشادت‌های ارتش قهرمان و همراهی سایر نیرو‌های مسلح پیروزمندانه به پایان رسید و تقدیم ۴۸ هزار لاله پرپرشده از سوی ارتش، بخشی از بهای این ظفرمندی بود.

وی گفت: ارتش علاوه بر مأموریت‌های ذاتی خود در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره با هم‌افزایی و مشارکت با نهادها، ارگان‌ها و سازمان‌های لشکری و کشوری در امور مختلف از جمله مردم‌یاری در سوانح، حوادث و بلایای طبیعی، همکاری با سازمان‌های مردم‌نهاد همچون هلال احمر و صلیب سرخ، و با تقدیم شهدای گرانقدری در حوزه‌های مختلف نقش مهمی در حفظ، حراست، رشد و پیشرفت کشور داشته است.

سرتیپ محمودی با بیان اینکه هنر مجسمه‌سازی برای آشنایی با شهدای ارتش رشد یافته است، یادآور شد: شجاعت، ایثارگری، فداکاری و از خودگذشتگی از ارزش‌های دفاع مقدس هستند و هنر، ابزاری در جهت نمایش این ارزش‌‌ها در جامعه است.

معاون اجرایی ارتش عنوان کرد: ارتش در زمینه ساخت سازه‌های حجمی از جمله سردیس‌ها و تندیس‌ها ویژه شهدای والامقام و افتخارآفرینان ارتش با سازمان‌های مختلف لشکری و کشوری همکاری نزدیکی داشته و برای گسترش این امر خداپسندانه و جهاد تبیین، جلسات متعددی را با مسئولان برگزار کرده است.

امیر محمودی با بیان اینکه شهدا برای همه ما الگو هستند، گفت: در راستای جهاد تبیین که مورد نظر فرمانده معظم کل قواست، امروز مفتخر به حضور در مراسم رونمایی از سردیس‌های شهیدان علی زارع نعمتی، ابوالفضل عباسی، علیرضا یاسینی، غلامرضا مخبری، نصرالله آسیایی، رسول عبادت، جواد فکوری و عباس دوران هستیم و امیدواریم که بتوانیم ادامه‌دهنده راه شهدای عزیزمان باشیم.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار