۲۶ بانوی نمونه و مؤثر خراسان جنوبی تجلیل شدند

اولین کنگره استانی بانوان تأثیرگذار در بیرجند برگزار و در این آیین ۲۶ بانوی مؤثر در حوزه‌های مختلف تجلیل و تندیس کنگره به سه نفر از بانوان تاثیرگذار خراسان جنوبی اهدا شد.
کد خبر: ۵۸۵۸۳۳
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۶ - 29April 2023

۲۶ بانوی نمونه و موؤثر خراسان جنوبی تجلیل شدندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، اولین کنگره استانی بانوان تأثیرگذار به همت اداره‌کل امور بانوان و خانواده استانداری و همکاری دستگاه‌های اجرایی امروز با حضور «جواد قناعت» استاندار خراسان جنوبی، جمعی از مسئولان و بانوان استان در سالن اجلاس دانشگاه پیام‌نور بیرجند برگزار شد.

در این آیین ۲۶ بانوی مؤثر در حوزه‌های مختلف تجلیل شدند و تندیس کنگره به سه نفر از بانوان تاثیرگذار خراسان جنوبی شامل «ساجده ماهگلی» روایتگر شهدا و انقلاب، «حلیمه آذری» فعال قرآنی و مادر عطیه عزیزی (نابغه قرآن کریم)، «بانو ابراهیمی» اهدا کننده اعضای بدن فرزند (راضیه راهپیما) اهدا شد.

اولین کنگره ملی بانوان تأثیرگذار با شعار «خیزش بانوان برای جهانی سرشار از معنویت و عدالت» دی‌ماه سال گذشته به همت معاونت امور زنان و خانواده رئیس جمهور برگزار شد و برگزاری کنگره استانی بانوان تأثیرگذار برای اوایل امسال برنامه‌ریزی شده بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار