رئیس سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد؛

بررسی طرح جامع بسیج در ستاد کل نیرو‌های مسلح

سردار سرتیپ سلیمانی گفت: باید قوانین بسیج تغییر کند که در همین رابطه طرح جامع بسیج در ستاد کل نیرو‌های مسلح در دست بررسی است.
کد خبر: ۵۸۵۸۴۲
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۹ - 29April 2023

سردار سرتیپ سلیمانیبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ پاسدار «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین عصر امروز (شنبه) در گردهمایی و هم‌اندیشی مسئولان و مدیران اجرایی بسیج سازندگی که در مجتمع ولی عصر (عج) این سازمان برگزار شد، اظهار داشت: بخشی از کار‌ها و تکالیفی که باید پیگیری کنیم، روشن است؛ توفیق خیلی بزرگی نصیب شما شده که با روحیه جهادی و بسیجی به مردم خدمت کنیم و این در حالی است که بعضی از مسئولان فاقد چنین روحیه‌ای هستند.

سردار سلیمانی با بیان اینکه دولت اسلامی با حضور مردم شکل می‌گیرد، افزود: تحقق دولت اسلامی از مسیر همین شبکه‌سازی و حرکت‌های جهادی صورت می‌گیرد؛ به جز بسیج که امام (ره) نهال آن را کاشت؛ فقط این تشکیلات بسیج است‌ که می‌تواند همه ظرفیت‌ها را برای تحقق دولت اسلامی به میدان بیاورد؛ البته این هم از طریق مردم‌سالاری اسلامی شکل می‌گیرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: رسالت ما در بسیج به جهت خدمتگزاری به مردم سنگین است؛ لذا شبکه‌سازی در بسیج سازندگی باید همچون گذشته دنبال شود و این چتر باید همچنان گسترده باشد؛ البته این را هم باید گفت که در جمهوری اسلامی مشکل مالی وجود ندارد، بلکه آن‌چه وجود دارد، ناشی از مشکلی است که ایجاد می‌کنیم؛ مانند توزیع غلط ثروت در کشور؛ لذا این قبیل موضوعات قابل رفع شدن است؛ چرا که جمهوری اسلامی به دنبال قسط و عدل است.

وی عنوان کرد: کاری که در بسیج سازندگی آغاز شده، امروز به بالندگی رسیده است؛ لذا باید توسعه یابد و این هم شدنی است.

سردار اظهار داشت: امروز جنگ ما جنگ اقتصادی است که لازمه موفقیت در این جنگ، «جهاد خدمت‌آفرینی» است؛ چرا که اگر جهاد خدمت موفق نشود، در جهاد تبیین هم موفقیت کمی خواهیم داشت.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر اینکه حاکمیت در سطح راهبردی با طرح‌های بسیج سازندگی موافق است، تأکید کرد: باید قوانین مربوط به بسیج تغییر کند که در همین رابطه طرح جامع بسیج در ستاد کل نیرو‌های مسلح در دست بررسی است.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها