فرمانده کل انتظامی کشور:

آیت‌الله سلیمانی عمر خود را صرف وحدت در سیستان و بلوچستان کرد

سردار «رادان» گفت: شهید آیت‌الله سلیمانی عمر با برکت خود را صرف وحدت در استان سیستان و بلوچستان کرد و در مدت کوتاهی مرجع حل اختلافات در آن استان شد.
کد خبر: ۵۸۵۸۵۵
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۷ - 29April 2023

آیت الله سلیمانی عمر خود را صرف وحدت در سیستان و بلوچستان کرد

به گزارش دفاع‌پرس از قم، سردار «احمدرضا رادان» فرمانده کل انتظامی کشور امروز در حاشیه مراسم تشییع آیت‌الله سلیمانی دیدار با آیت‌‍الله «سید محمد سعیدی» امام جمعه قم و تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) با اشاره به در پیش بودن روز دختر اظهار داشت: کار کردن بر روی اعتقادات جامعه به ویژه دختران امری ضروری و اجتناب ناپذیر است.

وی افزود: کار فرهنگی برای دختران جامعه هزینه نیست بلکه درآمد و سرمایه گذاری است و برای این کار هم نباید به روز دختر اکتفا کرد بلکه باید کار فرهنگی بلندمدت انجام شود.

رادان با اشاره به شهادت مظلومانه آیت‌الله سلیمانی بیان کرد: شهید سلیمانی عمر با برکت خود را صرف وحدت در استان سیستان و بلوچستان کرد و در مدت کوتاهی مرجع حل اختلافات در آن استان شد.

وی نگاه عمیق علمی آیت‌الله سلیمانی را نیز مورد توجه قرار داد و گفت: در عین جایگاه علمی بالایی که داشتند با اقشار مختلف جامعه به راحتی ارتباط می‌گرفتند و در میان مردم هم از محبوبیت برخوردار بودند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار