سرلشکر سلامی:

مجاهدت‌های صادقانه سردار صفارزاده برای همیشه ماندگار خواهد بود

سرلشکر سلامی در پیامی عروج سردار «علیرضا صفارزاده» از پیشکسوتان تربیت بدنی سپاه و ورزش کشور را تسلیت گفت.
کد خبر: ۵۸۵۸۹۹
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۹ - 29April 2023

پیام تسلیت فرمانده کل سپاه به مناست عروج سردار «صفارزاده»

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه در پیامی عروج سردار سرافراز سرتیپ دوم پاسدار «علیرضا صفارزاده» از پیشکسوتان تربیت بدنی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مدیران تاثیر گذار ورزش کشور را تسلیت گفت.  

متن پیام وی به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

عروج مظلومانه و آسمانی " سردار سرافراز سرتیپ دوم پاسدار علیرضا صفارزاده" از پیشکسوتان تربیت بدنی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مدیران خوش نام و تاثیر گذار ورزش کشور را به خانواده معظم و عموم همکاران و علاقمندان ایشان در جامعه ورزش کشور تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم.

بی شک مجاهدت‌های صادقانه و بی منت او پس ازجهاد و جانبازی در هشت سال دفاع مقدس و سپس همت و مشارکت انقلابی در تعالی بخشی به ورزش سپاه و بسیج ونیز ورزش کشور به ویژه طی دوره تصدی ریاست فدراسیون ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی که به گوهر صدق و راستی و نیت پاک آراسته بود، برای همیشه ماندگار و چراغ راهنمای نسل‌های امروز و فردای میهن اسلامی خواهد بود.

یاد، نام و خاطرات الهام بخش او را گرامی داشته و از از خداوند متعال برای آن جانباز ایثارگر به عرش پیوسته علو درجات و رحمت واسعه الهی و همنشینی با سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و برای خانواده مکرم و عموم بازماندگان و مصیبت دیدگان صبر، شکیبایی و سکینه قلبی طلب می‌کنم.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی»

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار