نماینده آجا در اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان همدان خبر داد؛

اعلام آمادگی اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس همدان برای تهیه تولیدات رسانه‌ای درباره شهدای ارتش

سرهنگ «شیخی» با بیان اینکه در اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس همدان این توانایی را داریم که برای ۸۵۲ شهید پادگان قهرمان اینفوگرافیک تهیه کنیم، گفت: برای تهیه موشن‌گرافیک  شهدای ارتش نیز آمادگی داریم و آن را برای انتشار در اختیار رسانه‌ها قرار می‌دهیم.
کد خبر: ۵۸۵۹۲۸
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۸ - 29April 2023

پیشکسوتان ارتشبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، سرهنگ «علی‌اصغر شیخی» نماینده آجا در اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان امروز (شنبه) در جمع اساتید و نویسندگان دفاع مقدس در محل تیپ زرهی شهید قهرمان، با اشاره به برگزاری کنگره هشت هزار شهید استان همدان، اظهار داشت: به همین منظور دفتری برای استقرار یگان‌های آجا در محل ستاد کنگره شهدا و بنیاد شهید استان همدان در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه مناسبت‌های ملی و استانی که ستاد کل نیروهای مسلح برای اجرا به استان ابلاغ کرده، ۵۲ برنامه است، افزود: امیر سرتیپ دوم «محمدرضا فولادی» رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس ارتش به زودی به همدان خواهند آمد.

نماینده آجا در اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان با اشاره به اینکه در سال گذشته بالغ بر ۱۰۰ عنوان کتاب در اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان به چاپ رسیده است، تصریح کرد: از این تعداد فقط یک کتاب از شهدای آجا بود که می‌طلبد بیشتر در سوژه‌یابی‌ها به معرفی شهدای ارتش توجه شود‌.

وی به ظرفیت بالای فضای مجازی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان پرداخت و گفت: تیپ زرهی می‌تواند اخبار خود را برای ما ارسال کند تا در شبکه‌های اجتماعی بارگذاری کنیم و در اختیار مردم قرار داده شود.

سرهنگ شیخی با بیان اینکه در اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس همدان این توانایی را داریم که برای ۸۵۲ شهید پادگان قهرمان اینفوگرافیک تهیه کنیم، گفت: برای تهیه موشن‌گرافیک  شهدای ارتش نیز آمادگی داریم و آن را برای انتشار در اختیار رسانه‌ها قرار می‌دهیم.

وی با اشاره به اینکه حدود ۶۵ پیشکسوت دریایی و ۱۶ خانواده معظم شهدای نیروی دریایی ارتش در سطح استان شناسایی شده است، یاداور شد: در این راستا در مراسم‌های مختلف از خانواده شهدای نیروی دریایی تجلیل می‌شود‌.

نماینده آجا در اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان بیان داشت: در راستای جهاد تبیین سعی می‌کنیم از پیشکسوتان ارتشی دعوت می‌کنیم گه در مراکز فرهنگی سخنرانی کنند تا کمکی کنیم ارتش از این مظلومیت خارج شود.

وی با بیان اینکه زمینه بازدید ۴۰ نفراز کارکنان سه یگان ارتش از باغ موزه دفاع مقدس و مخزن اسناد و کتابخانه ملی را در اردویی یک روزه فراهم کرده‌ایم، متذکر شد: آمادگی این را داریم تا برای تمامی کارکنان و خانواده‌های ارتش دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی رایگان برگزار کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار