در گفت‌و‌گو با دفاع‌پرس مطرح شد؛

معاون عملیات سپاه: آزادسازی قدس بسیار نزدیک است/ رابطه ایران و عربستان نقش مؤثری در صلح و ثبات در منطقه دارد

سردار نیلفروشان ازسرگیری روابط ایران و عربستان را مؤثر در ایجاد صلح و ثبات در منطقه دانست و گفت: آزادسازی قدس بسیار نزدیک است و این وعده الهی به‌زودی محقق خواهد شد.
کد خبر: ۵۸۶۰۲۳
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۱:۴۳ - 03May 2023

مسیر آزادسازی قدس بسیار نزدیک است/ رابطه ایران و عربستان نقش تعیین کننده‌ای در صلح ، ثبات و امنیت منطقه داردسردار سرتیپ پاسدار «عباس نیلفروشان» معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، با اشاره به وضعیت کنونی سرزمین‌های اشغالی و سخنان مقامات و کارشناسان رژیم صهیونیستی مبنی بر نابودی قریب‌الوقوع این رژیم اظهار داشت: آزادسازی قدس بسیار نزدیک است و این وعده الهی به‌زودی تحقق پیدا خواهد کرد.

سردار نیلفروشان به حضور میلیونی مردم در راهپیمایی روز قدس امسال اشاره کرد و افزود: حضور میلیونی ملت عزیز ایران در راهپیمایی روز قدس نشان داد که فلسطین موضوع اصلی جهان اسلام بوده و این حضور موجب تقویت وحدت بین مسلمانان و  افزایش توان جبهه مقاومت شده است.

معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین درباره توافق ایران و عربستان و تأثیر آن در تحولات منطقه خاطرنشان کرد: رابطه ایران و عربستان نقش تعیین‌کننده‌ای در صلح، ثبات و امنیت منطقه دارد.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار