فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی استان قزوین:

شهید مطهری اسوه اخلاق و فکر اسلامی بود

امیر سرتیپ دوم ستاد محمدشفیعی گفت: شهید مطهری اسوه اخلاق و فکر اسلامی بود و قرآن و اهل بیت در آثار شهید مطهری محور تمام افکار و اندیشه‌ها است.
کد خبر: ۵۸۶۰۲۶
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۳ - 30April 2023

امیر سرتیپ دوم ستاد «حسین محمد شفیعی» فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی استان قزوین در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع‌پرس با گرامی‌داشت شهادت مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه با بیان اینکه تفکر و اندیشه شهید مطهری زمینه‌ساز فرهنگ ناب محمدی (ص) در انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: شهید مطهری با آثار ناب و ارزشمند خود انقلاب اسلامی را به سمت و سوی ارزش‌ها و آرمان‌های اسلامی سوق داده و دشمنان را در جنگ نرم علیه افکار و اذهان مردم ایران اسلامی ناکام گذاشته است.

وی افزود: شهید مطهری اسوه اخلاق و فکر اسلامی بود و قرآن و اهل بیت در آثار شهید مطهری محور تمام افکار و اندیشه‌ها بوده و مطالعه آثار شهید مطهری انسان را به لذت‌های معنوی و روحانی سوق می‌دهد.

امیر سرتیپ دوم محمد‌شفیعی تصریح کرد: شهید مرتضی مطهری شخصیت بزرگی بودند که با نشر ایده‌های اسلامی کمک بزرگی به انقلاب کردند.

وی اضافه کرد: شهید مطهری در اوایل انقلاب با گروه‌های چپ و چپ اسلامی به مبارزه پرداختند و با طرح مباحث و ایده‌ها وشفاف سازی ایدئولوژی اسلامی جلوی انحرافات را گرفتند.

ارشد نظامی آجا در استان‌های قزوین و زنجان با بیان اینکه انقلاب اسلامی در تمام طوفان‌ها با تبعیت از ولایت و رهبری پیروزمندانه عمل کرده است، افزود: این انقلاب با اقتدار و عظمت با رهبری، ولی عادل و آگاه تا هدف نهایی به راه خود ادامه داده و باید در تمام دوران پیرو خط ولایت باشیم.

امیر محمدشفیعی بصیرت معنوی را عامل شناخت دقیق فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان دانست و اضافه کرد: افزایش معرفت، بصیرت دینی و بالا بردن بنیه اعتقادی جوانان از وظایف مربیان بوده و باید در این امر کوشا باشند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی استان قزوین ادامه داد: در حال حاضر هدایت امام‌گونه رهبر معظم انقلاب اسلامی روز به روز عزت و عظمت انقلاب را افزون‌تر کرده و دشمنان را به خاک مذلت نشانده است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی استان قزوین خاطر‌نشان کرد: انس با آیات الهی موجب بصیرت‌بخشی و عدم انحراف انسان از مسیر حق و حقیقت شده و گناه و ناپاکی را از دل انسان می‌زداید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار