وزیر اطلاعات عنوان کرد؛

موفقیت‌ وزارت اطلاعات در وارد کردن ضربه‌های مؤثر به رژیم صهیونیستی

حجت‌الاسلام خطیب از موفقیت وزارت اطلاعات در وارد کردن ضربه‌های کارآمد به درون و بیرون رژیم غاصب صهیونیستی خبر داد.
کد خبر: ۵۸۶۰۸۵
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۱ - 30April 2023

موفقیت‌های وزارت اطلاعات در وارد کردن ضربه‌های کارآمد به درون و بیرون رژیم غاصب صهیونیستیبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «سید اسماعیل خطیب» وزیر اطلاعات در جلسه شورای تامین استان مرکزی اظهار داشت: بهره‌مندی از رهنمود‌های امام خامنه‌ای در کنار همدلی، همراهی و هم‌افزایی قوای سه‌گانه، مسئولان اجرایی، دستگاه‌های امنیتی و نیرو‌های مسلح زمینه‌ساز اقتدار اقتصادی و امنیت ملی کشور است.

حجت‌الاسلام خطیب از موفقیت‌های وزارت اطلاعات دولت مردمی و انقلابی در وارد کردن ضربه‌های کارآمد به درون و بیرون رژیم صهیونیستی خبر داد و گفت: با هم‌افزایی دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی پیام صلابت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران به جهانیان مخابره شد.

خطیب در ادامه به حوادث و اغتشاشات سال گذشته اشاره کرد و افزود: دشمن تمام توان رسانه‌ای، اطلاعاتی و ابزار‌های فتنه و توطئه را در جنگ ترکیبی به میدان آورد که با لطف خدا و تلاش دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی کشور و همراهی مردم رشته ارتباط و اتحاد معاندین در خارج و داخل کشور قطع و این توطئه دشمن محکوم به شکست شد.

وزیر اطلاعات به تشریح دستاورد‌ها و تلاش‌های دولت در حوزه اقتصادی هم پرداخت و گفت: علی‌رغم تشدید تحریم‌ها و تمام توطئه‌ها، دروغ‌پراکنی‌ها، شایعه‌سازی‌ها و دشمنی‌ها دولت آیت‌الله رئیسی گام‌های مؤثری در مسیر توسعه اقتصادی برداشته شده که با کار جهادی برای تحقق شعار سال به نام مهار تورم و رشد اقتصادی تلاش‌های جهادی ادامه خواهد داشت.

حجت‌الاسلام خطیب حل مسائل و مشکلات به محض بروز، تشخیص و مواجهه در سطح سران قوا و کلان کشور را لازم و ضروری دانست و بیان کرد: باید با چاره‌اندیشی به موقع مشکلات، هم از گسترش و بروز آن در سطح جامعه جلوگیری کرد و هم شرایط ارتقای خدمت و افزایش رضایتمندی مردم را فراهم آورد.

وزیر اطلاعات از توجه ویژه دستگاه‌های امنیتی به ناکارآمدی در سطوح مدیریتی خبر داد و اظهار داشت: دستگاه‌های نظارتی، اطلاعاتی و امنیتی کشور ناکارآمدی را به دقت رصد کرده و در کنار مقابله با نفوذ و فساد مقابله با ناکارآمدی را هم در دستور کار قرار داده‌اند.

حجت‌الاسلام خطیب افزود: برخی ناطرازی‌ها و مشکلات اقتصادی انباشته شده از سال‌های گذشته است که مسئولان در دولت تمام تلاش خود را برای حل این مشکلات و چالش‌ها به کار گرفته‌اند که حل برخی از این مشکلات زمان‌بر بوده و مردم آمادگی دارند تا با صبر و حوصله برای حل مشکلات و رسیدن کشور به رشد و توسعه یاریگر مسئولان باشند.

وزیر اطلاعات به دستاورد‌های دولت مردمی و انقلابی در روابط منطقه‌ای و بین‌المللی هم اشاره و عنوان کرد: گفت‌وگو‌های سازنده و ارتقای همکاری‌های منطقه‌ای با کشور‌های همسایه و همجوار بازتاب گسترده‌ای در جهان داشته که می‌تواند در افزایش امنیت منطقه تأثیرگذار باشد.

خطیب استقبال پرشور مردم از رئیس جمهور مردمی و انقلابی و هیئت دولت در سفر‌های استانی را هم یادآور شد و افزود: حضور و حمایت مردم رسالت دولتمردان را سنگین‌تر کرده و دولت تمام تلاش خود را برای افزایش رضایتمندی مردم و بهبود شاخص‌های اقتصادی به کار گرفته است.

حضور در ستاد خبری اداره کل اطلاعات و پاسخگویی مستقیم و بی واسطه و صدور دستور پیگیری به تماس‌های دریافتی سامانه ۱۱۳ ستاد خبری اطلاعات و حضور در گلزار شهدا و ادای احترام به مقام شامخ شهدا از دیگر برنامه‌های وزیر اطلاعات در سفر به استان مرکزی بود.

در سفر وزیر اطلاعات به استان مرکزی، مدیرکل جدید اطلاعات استان معرفی و از تلاش‌های مدیرکل پیشین هم تجلیل شد.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار