به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی و هفته معلم؛

دیدار با خانواده شهدا در شهرستان فنوج

به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی و هفته معلم، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فنوج و جمعی از پرسنل سپاه و آموزش پرورش با خانواده شهید «سهراب اربابی» دیدار کردند.
کد خبر: ۵۸۶۱۰۲
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۹ - 30April 2023

دیدار با خانواده شهدا در شهرستان فنوجبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی و هفته معلم، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فنوج و جمعی از پرسنل سپاه و آموزش پرورش با خانواده شهید «سهراب اربابی» دیدار کردند.

حجت الاسلام «عبدالواحد سپاهی» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه فنوج در دیدار با خانواده شهید سهراب اربابی توجه به سیره و منش شهدا را لازمه زندگی فردی و اجتماعی دانست و بیان کرد: شهید و شهادت توفیقی است که از سوی خداوند متعال نصیب انسان‌های مخلص می‌شود.

حجت الاسلام سپاهی در ادامه افزود: آنچه که امروزه بیش از هر چیز دیگری باید از شهدا الگو گرفت، بصیرت و هوشیاری بوده که در شرایط کنونی نیاز اساسی جامعه است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه فنوج در پایان خاطرنشان کرد: شهید مطهری با بینش و درایت سیاسی و مذهبی خود، با نگارش ده ها جلد کتاب در حوزه های مختلف توانسته پاسخ روز و صریحی به شبهات دینی و اجتماعی ما بدهد که امروزه نیاز است در جهت ترویج تفکر و اندیشه این شهید والا مقام بیش از هر زمان دیگری تلاش شود.

در پایان با اهدای لوح تقدیر و هدایا از خانواده ی شهید سهراب اربابی تقدیر بعمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار