معاونت نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح اعلام کرد؛

معافیت مشمولین وظیفه دارای ۳ فرزند و بیشتر

معاونت نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح با صدور اطلاعیه‌ای از معافیت مشمولین وظیفه دارای سه فرزند و بیشتر و افزایش مدت کسر خدمت کارکنان وظیفه دارای فرزند خبر داد.
کد خبر: ۵۸۶۱۱۶
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۰ - 30April 2023

معافیت از خدمت دوره ضرورت مشمولین وظیفه دارای ۳ فرزند و بیشتربه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، معاونت نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح با صدور اطلاعیه‌ای از معافیت مشمولین وظیفه دارای سه فرزند و بیشتر و افزایش مدت کسر خدمت کارکنان وظیفه دارای فرزند خبر داد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

برابر موافقت مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) کلیه مشمولان وظیفه غایب و غیرغایب و کارکنان وظیفه در حال خدمت که دارای چهار فرزند و بالاتر هستند و همچنین مشمولان وظیفه غایب و غیرغایب و کارکنان وظیفه در حال خدمت، با حداقل ۴۰ سال سن تمام، که دارای سه فرزند هستند از انجام خدمت دوره ضرورت سربازی معاف می گردند.

شایان ذکر است صدور کارت معافیت برای مشمولان غایب و غیرغایب واجد شرایط این مصوبه، پس از طی آموزش‌های مقدماتی و تکمیلی بسیج امکان‌پذیر خواهد بود.

با نظر موافق فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) مدت کسر خدمت کارکنان وظیفه در حین خدمت که قبلاً به ازای هر فرزند سه ماه بوده است به ترتیب برای فرزند اول سه ماه، فرزند دوم چهار ماه و برای فرزند سوم به پنج ماه افزایش یافته است.

مشمولین وظیفه برای آگاهی بیشتر از چگونگی اجرای موارد مذکور و بهره‌مندی از این تسهیلات از تاریخ ۱۴۰۲/۳/۱ به دفاتر پلیس + ۱۰ و کارکنان وظیفه حین خدمت، به کارگزینی یگان مربوطه مراجعه نمایند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار