فرمانده نیروی دریایی ارتش:

تلاش بی‌وقفه نیروی دریایی ارتش برای حفظ امنیت کشور/ اهمیت اعزام ناوگروه به آب‌های فراسرزمینی در جهت حفظ اقتدار ملی

امیر ایرانی درباره ناوگروه اعزامی به آب‌های فراسرزمینی، گفت: همکاران ما با سلامت کامل در حال انجام وظیفه هستند و با حضور فیزیکی خود، اقتدار ایران را به تصویر کشیده‌اند.
کد خبر: ۵۸۶۱۴۰
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۸ - 30April 2023
تلاش بی‌وقفه نیروی دریایی ارتش برای حفظ امنیت کشور/ اهمیت اعزام ناوگروه به آب‌های فراسرزمینی در جهت حفظ اقتدار ملیبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر دریادار «شهرام ایرانی» فرمانده نیروی دریایی ارتش در گفت‌وگویی به اقدامات نیروی دریایی ارتش در زمینه حفظ امنیت کشور اشاره و ضمن تبریک روز ملی خلیج فارس، اظهار داشت: آب‌های جمهوری اسلامی ایران به طور کلی به سه دسته تقسیم‌بندی می‌شود. آب‌های بسته، نیمه‌بسته و بخشی نیز آب‌های آزاد و بین‌المللی است که ما از سمت جنوب کشور به اقیانوس‌های آزاد متصل هستیم. 
 
امیر ایرانی افزود: رسالت همیشگی نیروی دریایی از زمان دفاع مقدس تاکنون، همواره تأمین امنیت خطوط کشور و همچنین تأمین امنیت برای دریانوردان بوده است. من و همرزمانم همواره در حال انجام وظیفه در همین باب هستیم. امروزه عمق نفوذ ژئوپلیتیکی ما در حوزه دریانوردی به وضوح آشکار است. 
 
فرمانده نیروی دریایی ارتش درباره ناوگروه اعزامی به آب‌های فراسرزمینی، گفت: همکاران ما با سلامت کامل در حال انجام وظیفه هستند و با حضور فیزیکی خود، اقتدار ایران را به تصویر کشیده‌اند، به طور کلی ما امروز از آرامش و امنیت خوبی در حوزه دریایی برخوردار هستیم و این را مدیون خون شهدای عزیزمان هستیم. 
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار