پیام مدیرکل بنیاد شهید گیلان به‌مناسبت فرا رسیدن روز کارگر

«داوطلب» به مناسبت فرا رسیدن روز کار و کارگر، در پیامی این روز را به همه تلاشگران این عرصه تبریک گفت.
کد خبر: ۵۸۶۱۴۷
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۷ - 30April 2023

پیام مدیرکل بنیاد شهید گیلان به‌مناسبت فرا رسیدن روز کارگربه گزارش دفاع‌پرس از رشت، «محمد رضا داوطلب» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان با صدور پیامی، روز کار و کارگر را به همه زحمتکشان این عرصه تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

فرارسیدن یازدهم اردیبهشت ماه مصادف با بزرگداشت مقام و منزلت ارزشمند تلاشگرانی‌ست که نشان کارگر را بر سینه آویخته و در آموزه‌های دینی ما به کرات به جایگاه رفیع این قشر اشاره گردیده است تا جایی که حضرت محمد(ص) بر دستان توانمند کارگر بوسه زده و با این عمل به بهترین وجه، جایگاهی شگرف به این قشر بخشیده است.

در طول بیش از چهار دهه از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و فراز و نشیب‌های بسیار تاریخ نهضت ایران اسلامی اعم از دوران دفاع مقدس تا عرصه‌های مختلف سازندگی حضور غیرتمندانه این مردان و زنانی بزرگ، نقش به‌سزایی در دست‌یابی به اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کارگر استان گیلان، فرا رسیدن یازدهم اردیبهشت ماه که مزین به نام کار و کارگر شده است را خدمت تمام تلاشگران غیور و زحمتکش تبریک عرض کرده و سلامتی و توفیق روز افزون این عزیزان را در راستای تحقق شعار مهار تورم، رشد تولید از خداوند منان خواستارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار