مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان تاکید کرد؛

ضرورت استفاده از ظرفیت نخبگان در راستای ترجمه آثار دفاع مقدس

سردار «ظفری» گفت: استفاده از ظرفیت نخبگان در جهت ترجمه آثار دفاع مقدس در راستای کنگره دوم هشت هزار شهید استان همدان ضروری است.
کد خبر: ۵۸۶۱۵۳
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۷ - 30April 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، اولین جلسه کارگروه نظارت و داوری بر آثار ادبی و تاریخی دفاع مقدس در سال جاری به ریاست سردار سرتیپ دوم پاسدار «مهدی ظفری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و با حضور نمایندگان و اعضا این کارگروه برگزار شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان در این جلسه با اشاره به برگزاری کنگره هشت هزار شهید استان همدان، اظهار داشت: ضروری است از تمامی ظرفیت این کارگروه در راستای برنامه‌های کنگره استفاده شود‌.

ضرورت استفاده از ظرفیت نخبگان در راستای ترجمه آثار دفاع مقدس

وی تصریح کرد: استفاده از ظرفیت نخبگان در جهت ترجمه آثار دفاع مقدس در راستای کنگره دوم هشت هزار شهید استان همدان ضروری است.

«محمد برخوردار» دبیر کارگروه نظارت و ارزیابی محتوای ادبی و تاریخی اداره کل‌حفظ آثار دفاع مقدس همدان نیز در این جلسه ضمن تبیین آیین‌نامه و دستورالعمل نظارت بر تولید محتوا ادبی و تاریخی به شکل نظامند، گفت: تمامی دستگاه‌های تابعه، نهادها و ادارات در خصوص نشر آثار دفاع مقدس مجوزهای محتوایی را از این کارگروه دریافت کنند.

ضرورت استفاده از ظرفیت نخبگان در راستای ترجمه آثار دفاع مقدس

وی متذکر شد: تولید محتوا با موضوعات تاریخی، ادبی با کیفیت مطلوب و انتقال درست مفاهیم ارزشی دفاع مقدس ضروری است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار