با حضور فرمانده کل ارتش؛

اساتید «دافوس ارتش» تجلیل شدند

آیین تجلیل از اساتید دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش صبح امروز با حضور سرلشکر موسوی در دافوس آجا برگزار شد.
کد خبر: ۵۸۶۱۸۱
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۴ - 01May 2023

تجلیل از اساتید «دافوس ارتش» به‌مناسبت روز معلمبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، آیین تجلیل از اساتید دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش (دافوس) صبح امروز (دوشنبه) با حضور امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی در این دانشگاه برگزار شد.

سرلشکر موسوی در این مراسم با بیان اینکه ما در مدت حضورمان در دانشگاه مطالب بسیار مفیدی فراگرفتیم و مدیون اساتید و مربیان خود در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش هستیم، اظهار داشت: دانشجویان فرصت حضور و آموزش در دانشگاه را مغتنم بشمارند؛ زیرا هر جمله‌ای در دانشگاه برای دانشجویان برکت داشته و عامل موفقیت است.

فرمانده کل ارتش ادامه داد: برای موفقیت، عزت و سرافرازی باید هر روز از خدا بخواهیم که شاگردان خوبی برای اساتید و معلمان باشیم و به گونه‌ای رفتار کنیم که اساتید ما با صدای رسا بگویند که این دانشجویان تربیت‌شده‌ی ما هستند.

وی ضمن گرامیداشت مقام شامخ معلم و استاد گفت: به روح شهید استاد مطهری درود می‌فرستیم و از همه شما اساتید و عزیزان تشکر می‌کنم.

سرلشکر موسوی همچنین به روز کارگر اشاره و خاطرنشان کرد: همه کارگران عزیز بر اساس افق دیدی که رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با کارگران تبیین کردند، باید دیده شوند.

در پایان این مراسم از اساتید برتر دانشگاه تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار