در جمع خبرنگاران مطرح شد؛

سرلشکر موسوی: تعالی افسران ارتش مرهون زحمات اساتید است

فرمانده کل ارتش گفت: آنچه که در ارتش جمهوری اسلامی به‌عنوان سرمایه و ارزش اعم از انضباط و آموزش در اختیار داریم، مرهون زحمات اساتید است.
کد خبر: ۵۸۶۱۹۳
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۹ - 01May 2023

سرلشکر موسوی: تعالی افسران ارتش مرهون زحمات اساتید استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی صبح امروز در حاشیه آیین تجلیل از اساتید دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش (دافوس) در جمع خبرنگاران، درباره نقش اساتید حوزه دفاعی در ارتقای دستاورد‌های ارتش اظهار داشت: آنچه که در زمین پیاده می‌کنیم، بر اساس آموزش‌هایی است که در محضر  اساتید و معلمان فراگرفته‌ایم.

امیر موسوی افزود: در مجموعه‌های نظامی، اساتید در میدان‌های واقعی رزمایش‌ها و عمل تجربه اندوختند و ما در محضر اساتید، درس‌آموخته‌هایی از علم و تجربه را با هم دریافت می‌کنیم.

فرمانده کل ارتش عنوان کرد: مَنش نظامی‌گری یک مقوله مهمی در کار نظامی‌گری است و علاوه بر علم و تجربه از سوی اساتید به دانشجویان و هنرآموزان منتقل می‌شود.

سرلشکر موسوی روز معلم را فرصتی برای قدردانی از اساتید و معلمان دانست و گفت: آنچه که در ارتش جمهوری اسلامی به‌عنوان سرمایه و ارزش اعم از انضباط و آموزش در اختیار داریم، مرهون زحمات اساتید بوده و ما قدردان زحمات این عزیزان هستیم.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار