توسط مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان مطرح شد؛

تشریح ویژه برنامه‌های هفته معلم در خوزستان

حمیدی نژاد به اعلام روز شمار هفته بزرگداشت مقام معلم در استان گفت: دو برنامه محوری با عنوان سپاس معلم و تقدیر از معلمان نمونه خوزستان به این مناسبت برگزار می ‌شود.
کد خبر: ۵۸۶۲۲۰
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۷ - 01May 2023

تشریح ویژه برنامه‌های هفته معلم در خوزستانبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، «مسعود حمیدی نژاد» مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان امروز در جمع اصحاب رسانه با اشاره به اعلام روز شمار هفته بزرگداشت مقام معلم در استان اظهار داشت: دو برنامه محوری با عنوان سپاس معلم و تقدیر از معلمان نمونه خوزستان به این مناسبت برگزار می ‌شود.

دبیر ستاد بزرگداشت مقام معلم خوزستان افزود: ویژه برنامه‌های گرامیداشت هفته معلم از دوازدهم تا هجدهم اردیبهشت ماه در سراسر استان برگزار می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: تقدیر از معلمان توسط دانش آموزان و اولیا، تقدیر از معلمان پیشکسوت، بزرگداشت مقام معلمان فقید و شهید خوزستان، تقدیر از معلمان دارای نقش تربیتی برتر، تقدیر از معلمان پژوهشگر و هنرمند و تجلیل از معلمان ورزشکار و جهادگر از جمله برنامه‌های این اداره کل تا پایان هفته معلم در استان است. 

وی با اشاره به فعالیت معلمان خیر و فداکار در خوزستان یادآور شد: توزیع بسته‌های کمک معیشتی و نوشت‌افزار، ساخت سرویس‌های بهداشتی، تقبل هزینه جراحی دانش آموزان بی سرپرست و تامین وسایل گرمایشی و سرمایشی از جمله اقدامات این معلمان فداکار در سراسر استان خوزستان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها