در شهرهای مختلف استان گیلان؛

سومین دوره جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان ایثار برگزار می‌شود

سومین دوره جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان ایثار در گیلان در قالب ۱۵ گروه منتخب در بخش‌های صحنه‌ای، خیابانی و عروسکی در شهر‌های مختلف استان گیلان به‌صورت رایگان و برای عموم مردم برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۸۶۲۲۴
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۸ - 01May 2023

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «اسماعیل ایوبی راد» معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری سومین دوره جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان ایثار در گیلان طی روز‌های ۱۱ الی ۱۴ اردیبهشت، اظهار داشت: این رویداد هنری در قالب ۱۵ گروه منتخب در بخش‌های صحنه‌ای، خیابانی و عروسکی در شهر‌های مختلف استان گیلان برگزار می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه و تمامی اجرا‌ها برای عموم رایگان است، بیان کرد: اجرا‌های صبح، ویژه مدارس و جلسات نقد و بررسی نیز هر روز ساعت ۱۸ عصر در تالار مرکزی شهر برگزار خواهد شد.

جدول برنامه‌های جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان ایثار در گیلان

جانشین دبیر جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان ایثار همچنین از برگزاری اختتامیه جشنواره در روز پنج‌شنبه (۱۴ اردیبهشت) در تالار مرکزی رشت خبر داد و گفت: ویژه برنامه «بچه‌های آسمان» نکوداشت شهدای خردسال استان گیلان نیز روز چهارشنبه از ساعت ۱۸ عصر در پیاده راه فرهنگی شهرداری رشت برگزار می‌شود.

به گفته ایوبی راد نمایشگاه عکس اجرای تئاتر هنرمندان شهید استان گیلان نیز از روز سه‌شنبه لغایت پنج‌شنبه در تالار مرکزی رشت برگزار می‌شود.

جدول اجراها را در زیر ببینید:

جدول برنامه‌های جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان ایثار در گیلان

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار