جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسید

یک جوان فلسطینی صبح امروز (دوشنبه) در حمله نظامیان صهیونیست به اردوگاهی در اریحا به شهادت رسید.
کد خبر: ۵۸۶۲۲۸
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۲ - 01May 2023

جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیدبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از العهد، رسانه‌های فلسطینی صبح امروز از شهادت «جبریل محمد کمال» جوان فلسطینی و زخمی شدن چهار فلسطینی دیگر به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست خبر دادند.

در جریان حمله نظامیان صهیونیست به اردوگاه عقبه جبر واقع در اریحا این جوان فلسطینی به شهادت رسیده و چهار تن دیگر زخمی شده و تعدادی از شهروندان فلسطینی نیز بازداشت شدند.

این در حالیست که بعد از شلیک نظامیان صهیونیست به سمت این جوان فلسطینی و مجروحیت شدید وی، اشغالگران مانع رسیدن خودروی اورژانس به محل تیراندازی و کمک رسانی به وی شدند.

اشغالگران صهیونیست حتی به سمت خودروی اورژانسی که تلاش می‌کرد مجروحان را به سمت بیمارستان برساند شلیک کردند.

روز شنبه نیز پیکر پاک یک شهید فلسطینی دیگر به نام «مصطفی عامر صباح» با حضور هزاران نفر در شهر بیت ‎لحم تشییع شد.

این نوجوان فلسطینی روز جمعه در درگیری‌های شهرک تقوع در جنوب شرق بیت‌لحم به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسید.

تشییع‌کنندگان پرچم مقاومت و جنبش حماس را بدست گرفته و ضمن اعلام حمایت از مقاومت، خواستار گرفتن انتقام خون این شهید و دیگر شهدای فلسطینی شدند.

شهر بیت‌لحم همچنین روز شنبه به خاطر شهادت عامر صباح نوجوان فلسطینی شاهد اعتصاب سراسری بود، تمامی مغازه‌ها و مراکز تجاری امروز در شهر بیت‌لحم تعطیل شده و ساکنان این شهر خواستار گرفتن انتقام خون این نوجوان شهید فلسطینی شدند.

مردم فلسطین در کنار مبارزان مقاومت در روز‌های اخیر در میادین و عرصه‌های مختلف نبرد با اشغالگران صهیونیست حضور دارند و طی یک هفته اخیر در قدس اشغالی و کرانه‌باختری در مجموع ۱۲۵ عملیات مقاومتی رخ داده است.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار