فرمانده لشکر ۱۰ سیدالشهدا:

نمایشگاه تجهیزات نظامی لشکر ۱۰ سید الشهدا فرصتی برای شناخت دستاورد‌های دفاعی است

سردار «سامانلو» از برپایی نمایشگاه تجهیزات و ادوات نظامی لشکر ۱۰ حضرت سیدالشهدا (ع) خبرداد و گفت: این نمایشگاه فرصت مناسبی برای آشنایی دانش آموزان با دستاورد‌های نظامی و دفاعی کشور است.
کد خبر: ۵۸۶۲۳۹
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۴ - 01May 2023

نمایشگاه تجهیزات نظامی لشکر ۱۰ سید الشهدا فرصتی برای شناخت دستاورد‌های دفاعی استسردار سرتیپ دوم پاسدار «قاسم سامانلو» فرمانده لشکر ۱۰ سیدالشهدا (ع) در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس از البرز در خصوص نمایشگاه تجهیزات و ادوات نظامی لشکر ۱۰ حضرت سیدالشهدا، اظهار داشت: این نمایشگاه به مدت ۲۰ روز میزبان دانش آموزان مقطع متوسطه استان البرز خواهد بود.

وی با بیان اینکه تجهیزات نوین لشکر ۱۰ سید الشهدا در کنار تجهیزات هوا و فضای سپاه در این نمایشگاه به نمایش در آمده است، افزود: دانش آموزان در این نمایشگاه علاوه بر آشنایی با دست آورد‌ها و پیشرفت‌های نظامی و دفاعی کشور، از کلاس‌های جهاد تبیین و سواد رسانه‌ای نیز بهره‌مند خواهند شد.

فرمانده لشکر ۱۰ سیدالشهدا با تاکید بر تلاش دشمنان برای جذب دانش آموزان تصریح کرد: دانش آموزان در این نمایشگاه ضمن آشنایی با سیره و سبک زندگی شهدا، با ترفند‌های رسانه‌ای و تبلیغاتی رسانه‌های بیگانه و اهداف پشت پرده آن‌ها نیز آشنا خواهند شد.

سردار سامانلو با بیان اینکه این نمایشگاه در راستای زمنیه‌سازی تدریس کتاب آمادگی دفاعی مدارس استان البرز برگزار شده است گفت: جنگ امروز دشمنان یک جنگ ترکیبی تمام عیار است که در لایه‌های مختلف فرهنگی، رسانه‌ای، اقتصادی، نظامی و... در جریان است و دانش آموزان به عنوان آینده سازان ایران اسلامی باید با مسلح شدن به سلاح بصیرت و معرفت و همچنین بهره گیری از آموزش‌های نظامی اولیه در ابعاد گوناگون آماده دفاع از کشور، نظام و انقلاب باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار