فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص) کشور:

ایمان و خودباوری عامل موفقیت نیرو‌های مسلح است

امیر سرتیپ «رحیم‌زاده» توکل به خداوند، ایمان به هدف، خودباوری و تلاش خستگی‌ناپذیر را عامل موفقیت نیرو‌های مسلح در ارتقای توان دفاعی عنوان کرد.
کد خبر: ۵۸۶۲۹۷
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۹ - 01May 2023

توکل به خداوند، ایمان به هدف، خودباوری و تلاش خستگی ناپذیر را عامل موفقیت نیرو‌های مسلح در ارتقای توان و آمادگی دفاعیبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «قادر رحیم‌زاده» فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) کشور همزمان با روز ملی خلیج فارس از یگان‌های پدافند نیروی پدافند هوایی ارتش، نیروی هوافضای سپاه و همچنین مناطق دریایی ارتش و سپاه در ساحل خلیج فارس و تنگه هرمز بازدید کرد.

امیر سرتیپ رحیم‌زاده در این بازدیدها ضمن دیدار صمیمانه با فرماندهان و کارکنان یگان‌های یادشده، آمادگی آن‍ها را مورد ارزیابی قرار داد.

فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص) کشور در جمع فرماندهان و کارکنان یگان‌های پدافند هوایی ضمن قدردانی از مجاهدت‎ها و تلاش‌های شبانه‌روزی غیورمردان پدافند هوایی در حراست از آسمان جمهوری اسلامی ایران توکل به خداوند متعال، ایمان به هدف، خودباوری و تلاش خستگی‌ناپذیر را عامل موفقیت نیرو‌های مسلح در ارتقای توان و آمادگی دفاعی عنوان کرد.

وی آمادگی در مقابل هرگونه تهدید هوایی و تأمین امنیت آسمان جمهوری اسلامی ایران را حاصل تلاش بی‌دریغ، همدلی، هم‌افزایی و هماهنگی همرزمان مؤمن، متعهد و تلاشگر یگان‌های پدافند هوایی ارتش و سپاه، تحت کنترل عملیاتی شبکه یکپارچه پدافند هوایی دانست.

در این بازدید تعدادی از معاونان قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص) امیر رحیم‌زاده را همراهی کردند.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار