در بیانیه ستاد امر به معروف خراسان رضوی آمد؛

خون شهید «الداغی» ریشه ظلم را می‌خشکاند

ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی با صدور بیانیه‌ای در محکومیت به شهادت رساندن «حمیدرضا الداغی»، خون این شهید والامقام را همانند خون ده‌ها هزار شهید نظام مقدس اسلامی آغازی دانست که پایانش خشکاندن ریشه ظلم و فساد خواهد بود.
کد خبر: ۵۸۶۳۵۰
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۰ - 01May 2023

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، در پی شهادت جوان خوش غیرت سبزواری «حمیدرضا الداغی»، ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی با صدور بیانیه‌ای این اقدام ددمنشانه را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: حدود هفت‌ماه از بلوای پائیز ۱۴۰۱ که دشمن تمام عوامل خود را وارد عرصه جنگ ترکیبی با نظام مقدس جمهوری‌اسلامی کرد، می‌گذرد. در اثنای این غائله رفتار‌هایی هنجارشکنانه از مدعیان جریان «زن، زندگی، آزادی» از قبیل آغوش رایگان و ساده‌انگاری‌های صورت گرفته در اجرای قوانین کشور منجر به اجازه بروز رفتار‌های توحش‌گونه و خشونت بار عده‌ای عناصر خود باخته در سطح جامعه شد.

در بخش دیگری از این بیانیه تصریح شده است: چنانچه چند روز پس از شهادت آیت‌الله عباسعلی سلیمانی و ترور نافرجام طلبه سجاد جهانگیری، در سبزوار شهروندی که در دفاع از امنیت دو دختر نوجوان که مورد تعرض اراذل و اوباش قرار گرفته بودند، جان خود را مخلصانه در دفاع از ناموس وطن تقدیم کرد. این خود شاهد خباثت دشمنان‌ ما و ایستادگی مردم غیرتمند در تمامی عرصه‌ها است.

این بیانیه می‌افزاید: بر ما واضح است که دشمنان این کیان اسلامی تا حذف تمام آرمان‌ها و موفقیت‌های جامعه اسلامی از پای ننشسته و به هیچ عقب‌گردی از سوی نظام بسنده نخواهند کرد و عبور درست از این جریانات نیازمند شناخت دقیق از میدان و اقدامات صحیح برنامه‌ریزی شده است چراکه اولین گام در مقابله با جنگ ترکیبی، باور به آن است.

در پایان این بیانیه تأکید شده است: مطمئن هستیم خون شهید حمیدرضا الداغی همانند خون ده‌ها هزار شهید نظام مقدس اسلامی آغازی را رغم خواهد زد که پایانش خشکاندن ریشه ظلم و فساد خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار