در همایش معاونین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مطرح شد؛

حجت‌الاسلام گواهی: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی چهره حقیقی نظام سلطه را آشکار می‌کند

رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستادکل نیرو‌های مسلح گفت: امروز جامعه تخریب را نمی‌پذیرد؛ بر همین اساس اگر دستاوردهای انقلاب اسلامی مستند تبیین شود، ناخالصی‌ها خودبه‌خود، خود را نشان می‌دهند.
کد خبر: ۵۸۶۳۶۹
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۱ - 02May 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، حجت‌الاسلام والمسلمین «عبدالعلی گواهی» رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستادکل نیرو‌های مسلح روز گذشته (دوشنبه) در هفتمین دوره بصیرت معاونین، روسای سازمان‌ها و مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس که در مشهد برگزار شد، برگزاری دوره‌های بصیرت‌افزایی را مهم و ارزشمند دانست و با بیان اینکه نیروهای مسلح به وظایف خود در قبال نظام مقدس جمهوری اسلامی به خوبی عمل کرده‌اند، اظهار داشت: مخاطب سخنان فرمانده معظم کل قوا در سخنرانی‌هایی که در دیدارها و در مناسبت‌های مختلف ایراد می‌کنند، آحاد مردم و مسئولان هستند که باید در جهت عمل به منویات معظم‌له تلاش کرد.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستادکل نیرو‌های مسلح با اشاره به ضرورت نقش‌آفرینی نیروهای انقلابی و اثرگذار در جهاد تبیین، یادآور شد: در این جهاد باید همچون امامین انقلاب اسلامی صادقانه به بیان حقایق بپردازیم.

حجت‌الاسلام گواهی با بیان اینکه، امام خمینی (ره) یکی از عوامل پیروزی انقلاب اسلامی را روشنگری روحانیون در سراسر کشور می‌دانستند، تصریح کرد: تبیین امامین انقلاب اسلامی دارای ویژگی‌هایی بود که اثرگذاری آن را دوچندان می‌کرد. نیت و قصد الهی، رویکرد جهادی در جهت مقابله با دشمنان اسلام و مسلمین و همچنین عدم اتکا به ابزار خاص از جمله این ویژگی‌هاست.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستادکل نیرو‌های مسلح با تاکید بر اینکه در جهاد تبیین نباید تحریف صورت بگیرد، «استمرار و محدودیت نداشتن»، «فرامکانی بودن»، «صدق و صمیمیت»، «شجاعت در گفتار»، «هوشمندی و خلاقیت»، «تکلیف‌گرایی»، «اخلاق‌مداری»، «افشای چهره حقیقی دشمن»، «طرح شبهات دشمن و پاسخ گفتن به آن‌ها»، «بهره‌گیری از روایات نخبگان در موضوعات مهم»، «تأکید بر توانایی خود باوری و ما می‌توانیم»، «توجه به عبرت‌ها و امدادهای غیبی»، «تطبیق شرایط کشور در پیش و پس از پیروزی انقلاب اسلامی» را از دیگر اصول و مبانی تبیین‌گری امامین انقلاب اسلامی عنوان کرد.

وی با بیان اینکه، امروز جامعه تخریب را نمی‌پذیرد، اظهار داشت: اگر دستاوردهای انقلاب اسلامی مستند تبیین شود، ناخالصی‌ها خودبه‌خود، عیان می‌شود، از طرفی دشمن به‌دنبال القای ناامیدی در جامعه است که برای مقابله با این راهبرد خصمانه هیچ سلاحی بهتر از امیدوار کردن مردم نسبت به آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی نیست.

حجت‌الاسلام گواهی تلاش و سرمایه‌گذاری دشمن برای ضربه زدن به اصول نظام مقدس جمهوری اسلامی همچون دفاع مقدس، ناکارآمد جلوه دادن نظام و ارجاع آن به اصل ولایت و از کارانداختن بازوهای توانمند همچون نیروهای مسلح، قوه قضاییه و شورای نگهبان را از جمله راهکارهای مقابله با نظام اسلامی دانست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار