شهردار سنندج:

چرخ عظیم هر جامعه‌ای با دستان زحمت‌کش کارگری می‌چرخد

«رشیدی» با عنوان اینکه چرخ عظیم هر جامعه‌ای با دستان زحمت‌کش کارگری می‌چرخد، گفت: ایران اسلامی برای دستیابی به رونق اقتصادی به معنای واقعی باید به قشر کارگر توجه داشته باشد.
کد خبر: ۵۸۶۳۷۸
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۹ - 02May 2023

چرخ عظیم هر جامعه‌ای با دستان زحمت‌کش کارگری می‌چرخدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «سیدانور رشیدی» شهردار سنندج در سی و چهارمین جشنواره امتنان از کارگران نخبه، گروه‌های کار و واحدهای نمونه استان کردستان در سنندج، اظهار داشت: بیش از ۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان پروژه سرمایه‌گذاری برای شهر سنندج تدوین شده که به زودی در یک همایش ملی و یا بین‌المللی در مرکز استان رونمایی می‌شود.

رشیدی با بیان اینکه این طرح ها تاثیر بسزایی در حوزه اشتغال جوانان و رونق اقتصادی استان خواهد داشت، افزود: در مجموعه شهرداری سنندج به صورت ۱۰۰ درصدی افزایش حقوق ۵۷ درصدی سال گذشته و افزایش ۲۷ درصدی امسال را کاملا اجرایی کرده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از یک هزار ۵۱۵ نفر به عنوان جامعه کارگری طرف قرارداد شهرداری سنندج هستند، ادامه داد: در راستای ایجاد رفاه برای این عزیزان برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی با جامعه کارگری با حضور اعضای شورای اسلامی شهر را برگزار کردیم و معتقدیم مطالبات به حق کارگران باید پاسخ داده شود.

شهردار سنندج به روز بودن بیش از ۱۵ ماه حقوق جامعه کارگری و پرسنل شهرداری را از دیگر اتفاقات قابل توجه در مجموعه شهرداری سنندج عنوان کرد و گفت: مسئولان باید به دور از هیاهوهای رسانه‌ای و دوربین پای صحبت‌های جامعه کارگری بنشینند و برای رفع مشکلات این عزیزان برنامه و راهکارهای کاربردی ارائه دهند.

رشیدی با عنوان اینکه چرخ عظیم هر جامعه‌ای با دستان زحمت‌کش کارگری می‌چرخد، اضافه کرد: ایران اسلامی برای دستیابی به رونق اقتصادی به معنای واقعی باید به قشر کارگر توجه داشته باشد.

این مسئول افزود: روز و هفته کارگر بهترین فرصت برای تبیین نقش مهم و تاثیرگذار جامعه کارگری است و زمانی می‌توانیم درک کاملی از شرایط جامعه کارگری داشته باشیم که کارگری کرده و یا از خانواده کارگر برخواسته باشیم.

وی گفت: تمام توان و ظرفیت ما در شهرداری سنندج به عنوان یکی از بزرگترین کارگاه‌های جامعه کارگری ایجاد رفاه بیشتر برای کارکنان خدوم و زحمتکش مجموعه است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار