مشاور فرمانده معظم کل قوا:

دفاع مقدس از درخشان‌ترین مقاطع تاریخ کشور است

امیر سرتیپ هاشمی گفت: دوران دفاع مقدس یکی از درخشان‌ترین مقاطع تاریخ کشور است که دستاورد‌های ارزشمندی برای کشور به همراه داشت.
کد خبر: ۵۸۶۴۰۷
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۸ - 02May 2023

دفاع مقدس از درخشان‌ترین مقاطع تاریخ کشور استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «حسام هاشمی» مشاور فرمانده معظم کل قوا و جانشین هیئت معارف جنگ شهید سپهبد علی صیاد شیرازی در جمع فرماندهان و دانشجویان دانشگاه علوم و فنون شهید ستاری نیروی هوایی ارتش اظهار داشت: دوران هشت سال دفاع مقدس یکی از حساس‌ترین و درخشان‌ترین مقاطع تاریخ کشور است.

امیر هاشمی با بیان اینکه جنگ در نخستین سال‌های پیروزی انقلاب به جمهوری اسلامی تحمیل شد، افزود: در شرایطی که هنوز ساختار‌ها و نهاد‌های جمهوری اسلامی استقرار کافی پیدا نکرده و دوران انتقال و تحول به پایان نرسیده بود، یک جنگ تمام‌عیار با مشارکت قدرت‌های بزرگ و ابرقدرت‌های آن زمان به ایران اسلامی تحمیل شد.

وی با اشاره به تحمیل خسارت‌های بسیار جدی به کشور در این جنگ نابرابر خاطرنشان کرد: حماسه بزرگ دفاع مقدس دستاورد‌های ارزشمندی را هم رقم زد که هیئت معارف جنگ شهید صیاد شیرازی یکی از این دستاورد‌هاست.

مشاور فرمانده معظم کل قوا همچنین به تشییع باشکوه پیکر شهید «جانی بت اوشانا» اشاره و عنوان کرد: وجود شهدای اقلیت‌های دینی بیانگر حضور همه اقلیت‌ها و سلایق دینی و سیاسی در این حرکت ملی بوده و این دستاوردی است که دفاع مقدس به وجود آورد.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها