پیام وزیر اطلاعات به‌مناسبت روز معلم؛

فرهنگیان نقش قابل تقدیری در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس داشتند

حجت‌الاسلام خطیب در پیامی تأکید کرد: فرهنگیان و معلّمان عزیز، نقش قابل تقدیری در پیروزی و شکوفایی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس داشته و شهدای عزیز این قشر زحمت‌کش، چون شمع فروزان در جامعه می‌درخشند.
کد خبر: ۵۸۶۴۱۷
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳ - 02May 2023

حجت‌الاسلام خطیببه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «سید اسماعیل خطیب» وزیر اطلاعات در پیامی فرا رسیدن روز معلم را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت مظلومانه‌ی استاد علامه حضرت آیت‌الله شیخ مرتضی مطهری (رحمت‌الله‌علیه) به دست گروهک منحرف فرقان که به «روز معلّم» مزین گردیده است، در تاریخ درخشان انقلاب باشکوه اسلامی نقشی ماندگار یافته و جایگاه ممتاز معلّم را پرتوافشان نموده است. فرهنگیان و معلّمان عزیز، نقش قابل تقدیری در پیروزی و شکوفایی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس داشته و شهدای عزیز این قشر زحمت‌کش (شهیدان: رجایی، باهنر، همت و…) چون شمع فروزان در جامعه می‌درخشند.

یقیناً تبیین دیدگاه‌های آن فیلسوف و اسلام‌شناس برجسته، شکوفایی مرتبه‌ی والا و بی‌بدیل دین در حوزه‌های تعلیم و تعلم را در پی داشته و اهتمام بیش از پیش آن، دانش‌آموزان، دانشجویان و جویندگان علم در جهان بینی توحیدی را در تقابل با انواع مکاتب ساختگی و ویرانگر و در مقابله با جنگ ترکیبی دشمنان، مصون و محفوظ خواهد داشت و رویارویی با این انحرافات و دسیسه‌ها، رسالتی است که معلّمان فرهیخته به عنوان مدافعان حریم ولایت و سنگربانان خطوط اول جبهه‌ی مقابله با شبیخون فرهنگی عهده‌دار می‌باشند.

ضمن ادای احترام به مقام والای بنیان‌گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (رضوان‌الله‌تعالی‌علیه)، نام و یاد شهدای معلّمین گلگون کفن را گرامی داشته و برای جانبازان سرافراز این قشر عزیز، صحت و تندرستی آرزومندیم و ضمن تبریک روز معلّم، به مقام والای آموزگاران فرهیخته ادای احترام می‌نمائیم.

در خاتمه از درگاه خالق دانا و توانا، توفیقات روزافزون و عاقبت‌بخیری فرهنگیان عزیز و خانواده‌ی محترمشان را آرزومندم.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار