پیام مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان غربی به مناسبت روز معلم؛

تاریخ شجاعت و رشادت جامعه فرهنگیان را در دفاع مقدس فراموش نخواهد کرد

سردار «وحیدی» با صدور پیامی روز معلم را به همه معلمان در مدارس، دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه تبریک گفت.
کد خبر: ۵۸۶۴۱۸
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵ - 02May 2023

تاریخ شجاعت و رشادت جامعه فرهنگیان را در دفاع مقدس فراموش نخواهد کرد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، سردار «جلیل وحیدی» مدیر کل حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی در پیامی سالروز شهادت استاد مطهری و روز معلم را گرامیداشت.

در این پیام آمده است:

۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت بزرگمردی وارسته، عالمی نستوه، دانشمندی فرزانه و معلمی متفکر و دلسوز است که در ردای تعلیم و تعلم تأثیری بی‌بدیل، در عمر با برکت خویش و جریان پیروزی انقلاب داشت.

بی شک استادِ شهید «مرتضی مطهری » شخصیتی اثر گذار و چهره ای مشعشع در دوران رویش و رشد انقلاب اسلامی ایران بوده و هست. اگرچه خورشید عمر مبارک او در روزهای نخستین پیروزی نهضت اسلامی غروب کرد، اما میراث ماندگار فکری و فرهنگی آن شهید والا مقام در شیرازه انقلاب، اثرات ماندگاری بر جای گذاشت.

بزرگداشت مقام معلم ارزش نهادن، به جایگاه رفیع قلم و دانش است که خدای سبحان به آن سوگند یاد کرده است و ادای احترام به تمام جان‌های عزیزی است که، چون شمع میسوزند تا چراغ حقیقت را برافروزند و محفل عاشقان علم و فناوری و مدرسه دلدادگان طریقت الی الله را روشنایی بخشند.

تاریخ شجاعت و رشادت جامعه فرهیخته فرهنگیان را در دفاع مقدس هیچ گاه  فراموش نخواهد کرد ،بلکه از آن به عنوان مکتبی انسان ساز و تعالی بخش یاد می نماید .

اینجانب با عرض گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر راه تعلیم وتربیت، به روح استاد شهید مرتضی مطهری و همه شهدای جامعه بزرگ فرهنگی و دانش آموزی سلام و درود می فرستیم و از درگاه نورانی باری تعالی برای این قشرعزیز و ارزشمند و راهبران جاوید تاریخ و انقلاب اسلامی آرزوی صحت،سلامتی و سعادت را مسئلت می نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها