پیام تسلیت سردار کوهکن در پی شهادت رئیس پلیس آگاهی سراوان

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سیستان و بلوچستان در پیامی شهادت سرهنگ «علیرضا شهرکی» و هجدهمین شهیده زن استان «نرجس صیاد» را تسلیت گفت.
کد خبر: ۵۸۶۴۲۲
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴ - 02May 2023

پیام تسلیت سردار کوهکن در پی شهادت رئیس پلیس آگاهی سراوانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، سردار «غلام نبی کوهکن» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان در پیامی شهادت سرهنگ «علیرضا شهرکی» و هجدهمین شهیده زن استان «نرجس صیاد» را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِی سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ

کسانی را که در راه خدا کشته شده اند مرده مپندار، بلکه زنده اند و نزد پرورگارشان  به ایشان روزی می دهند.

جان فشانی و ایثار انسان‌های فداکار و جان برکفی که همواره در جهت رسیدن به مقام رضای الهی برای خدمت به مردم و تامین امنیت ملت بزرگ ایران تلاش و مجاهدت می‌نمایند و در این راه از زیباترین و شیرین‌ترین موهبت الهی یعنی جان خود می‌گذرند، در تاریخ این سرزمین همچون تصویری روشن در دیدگان این ملت نقش بسته است.

زنان شهیده نماد مقاومت و ایستادگی در مقابل دشمنان اسلام و انقلاب هستند و نقش بانوان در دوران انقلاب و دفاع مقدس و پس از آن بسیار پر رنگ و حائز اهمیت بوده اسـت. و نسل جدید نیازمند آشنایی با آن قهرمانان است، فرهنگ ایثار و شهادت در فضای جامعه جاری و ساری است و شهدای زن نشان دادند که در راه آرمان های انقلاب و نظام تا پای جان می مانند.

زنان پرچم داران اسلام و اسوه های صبر و استقامت در تمامی عرصه های مختلف اجتماعی، سیاسی و فرهنگی اند. زنان شهیده ما و همچنین زنان و دختران امروز جامعه، الگویشان فاطمه زهرا (س) و دخت گـرامی اش حضرت زینب کبری (س) بوده و خواهد بود.

و این‌بار دست ایادی استکبار و منافقین از آستین آشوب گران و برهم زدگان امنیت این آب و خاک بیرون آمد و زنی نمونه مادری مهربان و همسری دلسوز را بیگناه به فیض شهادت نائل کند.

اینجانب ضمن محکوم کردن این اقدام ددمنشانه و درخواست اشد مجازات برای مسببان آن شهادت سرهنگ «علیرضا شهرکی» و شهیده «نرجس صیاد» را به بازماندگان و تمامی بانوان و مردم شریف ایران تسلیت عرض نموده و برای دو فرزندشان صبر جزیل از خداوند خواستاریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار