فرمانده نیروی هوایی ارتش:

قرآن تنها سلاح مقابله با جنگ شناختی دشمن است

امیر سرتیپ «واحدی» قرآن را عامل روشنایی دل و تقرب به خداوند دانست و گفت: قرآن تنها سلاح مبارزه و مقابله با استکبار در جنگ شناختی دشمن است.
کد خبر: ۵۸۶۴۸۰
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۸ - 02May 2023

امیر سرتیپ واحدیبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، آیین اختتامیه سراسری جشنواره خانه‌های قرآنی نیروی هوایی ارتش به مناسبت گرامیداشت روز معلم با حضور امیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی» فرمانده نیروی هوایی ارتش، حجت‌الاسلام «سید احمد قاضی» رئیس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا، سرهنگ «میدانی» رئیس اداره قرآن، عترت و نماز سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و جمعی از فرماندهان، مسئولین و معلمین قرآنی در مسجد النبی ستاد این نیرو برگزار شد.

امیر واحدی در حاشیه این مراسم با بیان اینکه انس با قرآن، زمینه‎ساز و راهگشای همه امور و مشکلات است و می‌تواند زمینه موفقیت در امور باشد، گفت: ما در نیروی هوایی الهی ارتش هرچه داریم به برکت وجودی قرآن است و برای حفظ و اعتلای آن از جان و دل مایه می‌گذاریم.

فرمانده نهاجا با بیان اینکه قرآن کلام حق و ناجی بندگان مخلص، پاک و با تقواست، عنوان کرد: در حقانیت کلام وحی، هیچ شکی نیست و تنها کسانی از سرچشمه زلال قرآن سیراب می‌شوند که آموزه‌های آن را وارد زندگی خود کرده و به آن عمل می‌کنند.

وی با بیان اینکه قرآن انسان را از گمراهی و تمایلات نفسانی بازمی‎دارد و در مسیر تاریک جامعه امروزی هدایت می‌کند، افزود: قرآن عامل روشنایی دل و تقرب به خداوند است و هر کس بتواند با قرآن مانوس شود، مجذوب انوار و لطف الهی می‌شود، دیگر نمی‌تواند از آن دست بردارد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه دشمن با جنگ شناختی و ترکیبی در تلاش است تا معنویت و قرآن را از جوانان و خانواده‌ها بگیرد، گفت: قرآن تنها سلاح مبارزه و مقابله با استکبار در جنگ شناختی دشمن است.

امیر واحدی در پایان گفت: در راستای منویات فرمانده معظم کل قوا در خصوص تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآنی، نیروی هوایی ارتش تمام تلاش خود را برای رسیدن به این هدف به کار گرفته تا ان‌شاءالله بتوانیم در این زمینه نیز جزو اولین‌ها باشیم و از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

این جشنواره قرآنی با حضور بیش از ۲۲ هزار نفر از کارکنان پایور و وظیفه، دانشجو و همسران و فرزندان کارکنان در سراسر نیروی هوایی ارتش برگزار شد.

همچنین در این جشنواره که در تمامی پایگاه‌های نیروی هوایی ارتش برگزار شد از ۹۵۰ معلم تجلیل شد.

برگزاری مراسم محفل انس با قرآن کریم با تلاوت آیاتی از قرآن توسط حمیدرضا احمدی‌وفا، قاری بین‌المللی کشور و سخنرانی حجت‌الاسلام سیدمصطفی میرلوحی، عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق (ع) از دیگر برنامه‌های انجام شده در آئین اختتامیه جشنواره خانه‌های قرآنی نهاجا بوده است.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار