فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش:

پیشرفت روزافزون فرزندان ایران‌زمین به برکت فکر و اندیشه معلمان است

امیر سرتیپ «صباحی‌فرد» گفت: معلمان، استادان و جامعه علمی کشور نقش خطیر، ارزشمند، سازنده، اثرگذار و ستودنی در تربیت و آموزش نسل‌های آینده ایفا می‌کنند.
کد خبر: ۵۸۶۴۸۲
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۹ - 02May 2023

نقش خطیر معلمان در تربیت و آموزش نسل‌های آینده ستودنی است/ پیشرفت روز افزون فرزندان ایران زمین به برکت فکر و اندیشه معلمان استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش ظهر امروز در جمع معلمان، استادان و دانش‌آموزان مدرسه شهید ستاری گروه پدافند هوایی اهواز ضمن گرامیداشت روز معلم، اظهار داشت: پیشرفت روز فزون فرزندان ایران‌زمین در تمامی عرصه‌‎های علمی، پزشکی، صنعتی، علوم نظامی و... به برکت تلاش، مجاهدت، فکر و اندیشه برتر معلمان است.

امیر صباحی‌فرد تاکید کرد: معلمان، استادان و جامعه علمی کشور نقش خطیر و ارزشمندی را در تربیت و آموزش نسل‌های آینده ایفا می‌کنند که این نقش سازنده و اثرگذار، ستودنی است.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، تکریم منزلت و جایگاه معلم را امری واجب و ضروی دانست و افزود: تحکیم تربیت و آموزش راهکاری موثر در دفع تهدیدات دشمن است.

وی با بیان اینکه جامعه علمی کشور موتور پیشران و محرک در تمامی عرصه‌هاست، گفت: نیروی پدافند هوایی ارتش با بهره‌گیری از علم و تبادل دانش به‌روز استادان در زمینه علوم فنی، مهندسی و پدافندی به چنان درجه‌ای از رشد و بالندگی رسیده است که ماحصل این کارآمدی و پیشرفت به وجود آمدن امنیت و آرامش خاطر برای هموطنان‌مان است.

در پایان این مراسم از معلمان و دانش‌آموزان مدرسه شهید ستاری گروه پدافند هوایی اهواز تجلیل شدند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار